Onks "noloo" jos 30v haluaa mennä Tubeconiin?
Kovin haluisin mennä ja siis menenki mutta mietin vaan että käykö siellä pelkästään lapsia ja teinejä vai onko sielä vanhempiakin kävijöitä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tubecon on niin huonosti tehty ja suunniteltu etten ymmärrä miksi kukaan muu kuin kunnon fanityttö/poika haluaisi mennä sinne
Kerrotko miten on huonosti tehty ja suunniteltu?
Ja miten/mitä pitäisi olla?
Kyllä 3kymppiselle aika moni asia on vielä noloo. 4kymppinen ei välitä ulkoisista paineista enää niin paljoa. Mene vasta kun olet täyttänyt 40.
Vierailija kirjoitti:
Tubecon on niin huonosti tehty ja suunniteltu etten ymmärrä miksi kukaan muu kuin kunnon fanityttö/poika haluaisi mennä sinne
Mä olen kans ymmärtäny että järjestelyt on ollu todella huonot. Se vaan kun olen ollu youtuben suurkuluttaja ja seurannu suomalaisia sekä ulkomaalaisia tubettajia jo vuosia niin haluan/haluaisin mennä sinne. Mutta jos sielä on vaan "pikku Jonneja ja Jonnia" niin ei varmaankaa mukava tapahtuma ole. Ihmettelen miksi tääl suomessa lapset ja teinit ovat vallanneet tälläiset tapahtumat kun muualla sitten nämä on enemmän aikuisten tapahtumia.
M43 kirjoitti:
Kyllä 3kymppiselle aika moni asia on vielä noloo. 4kymppinen ei välitä ulkoisista paineista enää niin paljoa. Mene vasta kun olet täyttänyt 40.
Otsikko oli tarkoituksella kirjoitettu noin. Tällä palstalla kun huomataan vain jollain tavalla ärsyttävät otsikot, aiheesta riippumatta.
AP
Viisikymppiset voi mennä, kun ei enää mieti mitä teinit ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti kiinnostaa mennä?
Peräänkuuluttaisin keskittymistä ja ymmärtämään lukemansa.
APta oikeasti kiinnostaa mennä. :)
ohis
Menet vaan rohkeasti ja naureskelet vaan, kun teinit kyselee, kenen isä/äiti sä oot:)
T. 40v. Paavo Pesusieni-fani.
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti kiinnostaa mennä?
Kokemus sekin on. Kävin kerran jossain Forssan vieressä kylätapahtumassa, missä oli paikallinen bändi soittamassa. Paikalla oli ehkä 50 ihmistä ja oli ihan helkatin hyvä meininki. Ja silloinkin mulle sanottiin että ketä oikeesti kiinnostaa mennä jonkun pikkukylän tapahtumaan. Ikimuistoinen reissu siitäkin tuli.
AP
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan rohkeasti ja naureskelet vaan, kun teinit kyselee, kenen isä/äiti sä oot:)
T. 40v. Paavo Pesusieni-fani.
Paavo Pesusieni on muuten aika hyvä tyyppi. Fani myös. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans ymmärtäny että järjestelyt on ollu todella huonot. Se vaan kun olen ollu youtuben suurkuluttaja ja seurannu suomalaisia sekä ulkomaalaisia tubettajia jo vuosia niin haluan/haluaisin mennä sinne. Mutta jos sielä on vaan "pikku Jonneja ja Jonnia" niin ei varmaankaa mukava tapahtuma ole. Ihmettelen miksi tääl suomessa lapset ja teinit ovat vallanneet tälläiset tapahtumat kun muualla sitten nämä on enemmän aikuisten tapahtumia.
No eivät mitkään youtube tapahtumat maailmallakaan ole aikuisten tapahtumia. Kaikkialla kohdeyleisönä ovat esiteinit, eli ei ole vain suomessa esiintyvä ilmiö.