Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän roskiksessa jotain lääkkeitä?

Vierailija
09.07.2017 |

En tiedä mitä lääkkeitä ovat tai onko poikaystävällä jotain sairauksia, johon lääkkeet olisi kirjoitettu. Mitä tekisitte minun tilanteessani? Vai eikö vaan kuulu minulle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska!

Vierailija
2/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun et listannut niitä lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä pakkauksessa luki jotain Burena tai jotain sinnepäin. Toisessa luki jotain Imodum tai jotain vastaavaa. Ovatko nämä kovinkin huumaavia lääkkeitä? Seurustelenko täysnarkkarin kanssa?

-AP

Vierailija
4/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhessä pakkauksessa luki jotain Burena tai jotain sinnepäin. Toisessa luki jotain Imodum tai jotain vastaavaa. Ovatko nämä kovinkin huumaavia lääkkeitä? Seurustelenko täysnarkkarin kanssa?

-AP

0/5

Vierailija
5/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi kuvottaa minua.

Vierailija
6/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV lääkkeiltä kuulostaa

Vierailija
7/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana on yleinen kipu- ja kuumelääke. Imodiumia käytetään ripuliin. Mene vaikka tutkimaan apteekin hyllyjä. Tai ota pakkaukset mukaan ja kysy farmaseutilta.

Vierailija
8/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile..kerro sitte fiilarit...

Vierailija
9/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepra-lääkkeitä

Vierailija
10/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi mitä lääkkeitä poikkis käyttää. Hän kertoo itse jos haluaa.

Vierailija
11/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen "AP" ei ollut minä, mikä hitto siinä on että pitää tulla esittämään ap:ta muiden ketjuihin. En minä tiedä, mitä lääkkeitä nuo tuolla roskiksessa ovat. Jotain kaksivärisiä kapseleita.

ap

Vierailija
12/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valista sitä, että mitään lääkettä ei saa laittaa roskikseen! Ei todellakaan.

Vierailija
13/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin ottaa sen asian keskusteluun sen varjolla, että lääkkeitä ei saa hävittää noin. Ne pitää palauttaa apteekkiin. Siinä keskustelun avaus.

14/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä tulla tänne itkemään apua kun et vaivautunut edes katsomaan lääkkeiden nimiä. On siinä nyt pieni ero ovatko lääkkeet Buranaa vai jotain todella vahvaa mielialalääkettä

15/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin kiinnostaisi jos seurusteluvaiheessa selviäisi että mies käyttää jotain todella vahvoja lääkkeitä. Esimerkiksi masennukseen. Tuossa vaiheessa voisi vielä perääntyä suhteesta sillä nämä asiat seuraavat ihmistä sivuoireineen läpi elämän.

Vierailija
16/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandra1986 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin kiinnostaisi jos seurusteluvaiheessa selviäisi että mies käyttää jotain todella vahvoja lääkkeitä. Esimerkiksi masennukseen. Tuossa vaiheessa voisi vielä perääntyä suhteesta sillä nämä asiat seuraavat ihmistä sivuoireineen läpi elämän.

Onko taas joku rölläämässä?

Vierailija
17/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko lääkkeet irrallaan vai liuskassa? Tuntomerkeillä, eli koko, värit ja printit löytyy googlella hyvin tietoa mitä nappuloita olivat, jos olivat ihan irrallaan. Toki jos olivat liuskassa niin sieltä takapuolelta löytyy lääkkeen nimi ja valmisteen voimakkuus. Sitten kun tietää mistä lääkkeestä on kyse niin voikin googlailla minkä hoitoon niitä käytetään.

Vierailija
18/18 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko lääkkeet irrallaan vai liuskassa? Tuntomerkeillä, eli koko, värit ja printit löytyy googlella hyvin tietoa mitä nappuloita olivat, jos olivat ihan irrallaan. Toki jos olivat liuskassa niin sieltä takapuolelta löytyy lääkkeen nimi ja valmisteen voimakkuus. Sitten kun tietää mistä lääkkeestä on kyse niin voikin googlailla minkä hoitoon niitä käytetään.

Kiitos! Paljastuivat kipulääkkeiksi. Kysyin vielä poikaystävältäkin niistä, niin olivat kuulemma menneet vanhoiksi. Asia käsitelty siis.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi