Lainojen yhdistäminen työttömänä.
Mistä paikasta saisi? :( tullut otettua pikavippejä hölmöyksissä ja haluaisin yhdistää ne.
Kommentit (3)
N pankki on kyllä ihan sairas kun ajattele että työttömänä meni suuri osa tuloista lainoihin/korkoihin. Mulla oli oma asunto jonka arvosta alle puolet lainaa. MITÄÄN he eivät suostuneet neuvottelemaan vaikka olin ansiosidonnaisella ja välillä pätkätöissä. Eli tämä työttömyys on heille helppo nakki tienata lisää rahaa ja sanoa vaan, että sori me ei työttömien kaa neuvotella mistään mitään.
Esim näin minulla oli vaikkapa 2 kulutusluottoa a 200-300 e/kk jos olisin ne yhdistäny tai ottanut käänteistä asuntolainaa mulla olisi ollut huomattavasti pienemmät kk-kerät. Kun pankki vaatii työttömältä isompia kk-eriä se on niille suurempi riski koska maksu on epävarmaa. Lainojen yhdistäminen pienentäisi pankin luottoriskiä, mutta näin ei osata ajatella. Myöhästelin näitä kk.eriä ihan sikana. Ja heti kun vaan voin niin niilläpä on taas vähemmän asiakkaita...
Lainojen yhdistämiseen kannattaa käyttää jotain maksutonta kilpailutuspalvelua kuten esim. https://www.varmalaina.fi/lainojen-yhdistaminen/
Kiitos vinkistä, ja lisää otetaan vastaan. Tällä ex-työtön koeajalla ja uuden työn palkka matalampi kun siinä töissä joissa aikoinaan lainoja nostelin. Asuntolaina halpa mut kulutusluotot eivät.