Onko loukkaavaa näpelöidä puhelintaan toisen hääkirkossa?
Pitääkö vaan maanisesti tuijottaa morsiusparia vai onko ok selata puhelinta?
Kommentit (13)
Oletko alle 12-vuotias vai onko sulla käytöstavat täysin hukassa?
Kaipa sun täytyy näprätä puhelinta, jos maanisesti tuijottaminen on sulle ainoa vaihtoehto. Tietysti voisit harkita olla vaan läsnä siinä vihkimistilaisuudessa. Mut ihan sama.
Kyllähän toi nyt on sanomattakin selvää, että todellakin ON!
Ainoa joka tollasessa tilanteessa menee puhelimen kanssa läpi, on se että ottaa omalta paikaltaan kuvan tapahtumasta.
Ärsyttää muutenkin tämä ihmisten kännykkä käyttäytyminen. Tänä päivänä on vaikea käydä kenenkään kanssa edes 10 minuutin keskustelua, niin, ettei toinen joko räplää samaan aikaan kännykkää, tai jatkuvasti tarkista piippauksia ja kilkkauksia.
Helvetin rakkineita noi puhelimet!!
Milloin jatkuvasta puhelimen näperöinnistä aina, kaikkialla ja jatkuvasti tuli hyväksyttävää käytöstä? Olisiko sinusta ok, jos joku lukisi sinun häissäsi Aamulehteä?
Pääsääntöisesti EI ole ok! Kuitenkin riippuu hääparista miten suhtautuvat.
Ylipäätään kirkossa todella asiatonta oli tilaisuus mikä hyvänsä! Jotain käytöstapoja kai voisi olettaa vielä nykyaikanakin olevan..?
Otam yleensä puhelimella kuvia, joten on ok.
Vierailija kirjoitti:
Milloin jatkuvasta puhelimen näperöinnistä aina, kaikkialla ja jatkuvasti tuli hyväksyttävää käytöstä? Olisiko sinusta ok, jos joku lukisi sinun häissäsi Aamulehteä?
Mua ärsyttää myös just tää että kaikki on nykyään niin riippuvaisia siitä puhelimesta. Se on ku kasvanu käteen kiinni ja kaikki eläminen tapahtuu sen kautta. Minkähänlaiset vierotusoireet kansalle tulis jos kaikki puhelimet katoais..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää myös just tää että kaikki on nykyään niin riippuvaisia siitä puhelimesta. Se on ku kasvanu käteen kiinni ja kaikki eläminen tapahtuu sen kautta. Minkähänlaiset vierotusoireet kansalle tulis jos kaikki puhelimet katoais..
Olen ajatellut ihan samaa. Mulle ei tuottais vaikeuksia olla vaikka kuukausi ilman. Nyt kampanja puhelinvapaasta viikosta käyntiin!
Ei todellakaan ole sopivaa näprätä puhelinta minkäänlaisissa juhlissa tai kyläillessä.
Lomalla onnistuis helposti viikko ilman puhelinta, mutta työnteko olis mahdotonta.
Ei ole ok räpeltää vihkimistilaisuudessa puhelinta.
Ei kai ihmisten todellisuudentaju ala olla jo näin hämärtynyt, että tällaista pitää edes kysyä?