Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriö puhkesi hoitovapailla. Miten voin ikinä palata takaisin työelämään?

Vierailija
31.03.2006 |

Jännitän kaikkia sosiaalisia tilanteita ja saan kohtauksia myös kotona, kun pelkään pyörtyvänin jne. Kohta pitöisi alkaa palailemaan töihin. Täytyy varmaan hankkia joku lääkitys. Saakohan niitä helposti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistosta avun ja asianmukaisen lääkityksen.

Vierailija
2/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ota ihmeessä terapiaa myös! Pelkkä lääkityksen tuoma apu usein vain väliaikaista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enempi ajattelenkaan mahdollista työhön paluuta, sitä enempi kurkkua kuristaa, itkettää, sydämen rytmihäiriöitä..jne. Kun olen rauhallinen ja vapaa stressistä, ei ole oireitakaan, mutta pienikin päiväjärjestyksen muutos saa sydämen tykyttämään ja alan kirjaimellisesti voimaan pahoin Olen aina ollut jännittäjä-tyyppiä, mutta tämä pahenee koko aika! Onko tämä tosiaan paniikkihäiriötä, vai mitä?

Vierailija
4/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa paniikkihäiriöltä. Mä lisäksi pelkään kaikkia olemassaolevia ja olemattomia uhkia. Tää on tosi ahdistavaa.

ap

Vierailija
5/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sussa ole mitään fysiologista vikaa jos sulla on paniikkihäiriö! (Tai se ainakin tutkitaan kun p-häiriö diagnoosia tehdään) Täähän nimenomaan on psyykkinen vaiva. Kuolemanpelko, pyörtymisen tunne ym ym. Lääkkeet auttaa, mut pelkoja lievitetään terapialla.

Vierailija
6/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin lääkärillä ja sain lääkkeet. Niiden avulla töissäkäynti onnistui mainiosti. Tilaa lääkäriaika ja selitä asiasta, saat varmasti apua. Lääkkeet eivät ole mikään iso ja kamala juttu, vaan apuväline, jota aika moni käyttää. Kannattaa hoitaa paniikkia, ennen kuin se pahenee.

Vierailija
7/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja nimeltä perhosia vatsassa! Käsittelee juuri kaikenlaisia pakkoajatuksia, paniikkihäiriöitä jne. On tosi hyvä ja vapauttava kirja, ei mikään pitkä vaan kirjoitettu lyhyesti, selkeästi ja ihan hauskastikin. Helppo lukea. Kirjastoissa on aika varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan