Joko olette kahlanneet GoT:in tuotantokaudet tuoreeseen muistiinne ensi viikkoa varten?
Ja mitfn se av mammalta onnistuu? On kuitenkin k- 16-18.
Kommentit (11)
Juuri menossa 4 kausi. Tässähän tämä lomaviikko mukavasti menee. Lapset leikkii leegoilla ja minä katson gottia.
Facebookin eri got-aiheiset ryhmät syöttää jatkuvasti kuvia ja tapahtumia, joten eipä unohdu mikään :) En malta odottaa!
Ja sais Martin sen kirjankin jo julkaista!!
aion katsoa vasta kun koko tuotantokausi on tullut jotta voin ahmia sen kerralla ilman viikon taukoja :D
Ja mistähän ne kaudet näkee?
Mulla House of Cards on loppusuoralla ja etsin korvaajaa...
Vierailija kirjoitti:
aion katsoa vasta kun koko tuotantokausi on tullut jotta voin ahmia sen kerralla ilman viikon taukoja :D
Mulla ei riittäis kärsivällisyys, lisäksi fb pitäis laittaa pannaan. Ja töissäkin keskustellaan :D
Vierailija kirjoitti:
Facebookin eri got-aiheiset ryhmät syöttää jatkuvasti kuvia ja tapahtumia, joten eipä unohdu mikään :) En malta odottaa!
Mitkä got-ryhmät?
Ei suomessa sellaisia ole.
Onko gameofthrones aiheisia facebookryhmiä olemassa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä got-ryhmät?
Ei suomessa sellaisia ole.
Mitä ihmettä :D fb on pullollaan erilaisia ryhmiä aiheesta. Itse olen joissain meemijutuissa mukana ainakin, niin ja kansainvälisiä ovat.
Ei jaksa kiinnostaa noin paljoo, katselen sitten kun on kausi puolivälissä useemman putkeen, ärsyttää yksittäisten jaksojen kyttääminen, on varmaan tusinan verran sarjoja katseltavana näin äkkiseltään joita eiole vielä ees nähny kokonaan vaikka onjo aikaa sitten julkaistu viimeinen kausi
Lueskelen vaan vanhat tapahtumat netistä. Menee noin sata tuntia vähemmän aikaa.