Onko täällä kukaan löytänyt parisuhdetta tinderistä?
Jotenkin tuntuu sen olevan vaan sovellus jossa arvostellaan henkilö ulkonäön perusteella ja usein jos match tulee nii se ei johda mihinkään.
Kommentit (9)
Itse olen miehenä siellä etsimässä vain parisuhdetta ja juttelen mätseilleni ja pyydän nopeasti treffeille.
t. 14 kertaa treffeillä viimeisen 4 kk aikana.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä siellä etsimässä vain parisuhdetta ja juttelen mätseilleni ja pyydän nopeasti treffeille.
Olet komea mies. Itsellä kaksi mätsiä ja nollat treffit puolen vuoden aikana, taitaa olla tämä sovellus jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksessahan näytetään kuva ja vastaat kysymykseen "panisitko" joko sydämellä tai ruksilla. Jos "panisit" ja toinenkin on susta "panisin"-mieltä, niin sitten sovitte ajan ja paikan, jossa pannaan.
Ei se sen kummoisempi sovellus ole.
Jos parisuhdetta sieltä hakee, niin huonoahan se on. Vähän sama kuin etsisi maitoa rautakaupasta. Voi löytyäkin, muttei ehkä se eka paikka mistä kandee hakea.
tossahan se tinder on tiivistetty lyhkäsyydessän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet komea mies. Itsellä kaksi mätsiä ja nollat treffit puolen vuoden aikana, taitaa olla tämä sovellus jo nähty.
En ole komea, kaukana komeasta.. Kukaan ei ole esimerkiksi livenä sanonut komeaksi.
Mutta ilmeisesti kuvani on ihan hyvät koska saan yllättävän usein mätsejä naisten kanssa joiden katson olevan "out of my league" eli liian hyvännäköisiä mulle.
Neljä vuotta yhdessä, on avioliitto ja lapsi.
Tunnen lisäkseni kaksi pariskuntaa jotka tavanneet tinderissä. Toinen naimisissa ja toinen kihloissa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaksi mätsiä ja nollat treffit puolen vuoden aikana, taitaa olla tämä sovellus jo nähty.
Sulla on varmaan joku tekninen vika? Ei voi olla mahdollista että 2 mätsiä puolen vuoden aikana.
Onko tinderistä uusin versio käytössä? Resetoitko tiliä ollenkaan tuon puolen vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksessahan näytetään kuva ja vastaat kysymykseen "panisitko" joko sydämellä tai ruksilla. Jos "panisit" ja toinenkin on susta "panisin"-mieltä, niin sitten sovitte ajan ja paikan, jossa pannaan.
Jos parisuhdetta sieltä hakee, niin huonoahan se on. Vähän sama kuin etsisi maitoa rautakaupasta. Voi löytyäkin, muttei ehkä se eka paikka mistä kandee hakea.
tossahan se tinder on tiivistetty lyhkäsyydessän
Mut mistä tietää kuka listan henkilöistä on tykännyt, kun ilmoitus tykkäämisestä tulee.