Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te saitte lapsena piiskaa?

Ja nykyään piiskaan omia lapsiani.
08.07.2017 |

Minä sain joka päivä piiskaa 3 kertaa päivässä noin 1½-vuotiaasta lähtien aina siihen saakka, kunnes muutin asumaan yksin 21-vuotiaana. Nykyään saan piiskaan mieheltäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut piiskaa lapsena, mutta mieheni on pyytänyt minua piiskaamaan häntä iltaisin. Minä olen ankara opettajatar ja hän on pahanteosta yllätetty koulupoika. Joskus myös vaihdamme rooleja. Piiskaus tekee hyvää itse kullekkin!

Vierailija
2/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kai sain jotain kurinpidollista läpsytytystä pyllylle, muuten ei fyysistä väkivaltaa ollut. olen asiasta kiitollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran kai sain jotain kurinpidollista läpsytytystä pyllylle, muuten ei fyysistä väkivaltaa ollut. olen asiasta kiitollinen

Ei lapsen piiskaaminen tai muu hakkaaminen ole väkivaltaa.

Vierailija
4/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oovee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsen piiskaaminen tai muu hakkaaminen ole väkivaltaa.

Aha. Mitäs se sitten on? Rakkauttako?

Vierailija
5/9 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, mutta aikuisena olen saanut sitäkin enemmän :/

Vierailija
6/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Vitsaa Tarvittaissa Äiti Antoi  Haimmeyhtessä Vitsan Teini ikäisenä sain useammin.

Vierailija
7/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ansaitusti tukkapöllyä sen jälkeen, kun olin lyönyt pikkuveljeäni. Olimme tuolloin ehkä 5

Vierailija
8/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9Vuotiaana Aloin Saamaan Vitsaa sain5-6kertaa vuotessa 14 vuotiaana Äiti joutui antamaan jopa viikoittain 15-16 V sain harvemmin noin kerran kuukautessa.

Vierailija
9/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi näitä aloittajia. Minä olen saanut lapsena pariin otteeseen piiskaa eikä mieleeni tulisi laskea siitä leikkiä. Se oli paljon pahempaa kuin tukkapölly, mikä sekin oli kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi