Kuinka usein te saitte lapsena piiskaa?
Minä sain joka päivä piiskaa 3 kertaa päivässä noin 1½-vuotiaasta lähtien aina siihen saakka, kunnes muutin asumaan yksin 21-vuotiaana. Nykyään saan piiskaan mieheltäni.
Kommentit (9)
kerran kai sain jotain kurinpidollista läpsytytystä pyllylle, muuten ei fyysistä väkivaltaa ollut. olen asiasta kiitollinen
Vierailija kirjoitti:
kerran kai sain jotain kurinpidollista läpsytytystä pyllylle, muuten ei fyysistä väkivaltaa ollut. olen asiasta kiitollinen
Ei lapsen piiskaaminen tai muu hakkaaminen ole väkivaltaa.
ap oovee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsen piiskaaminen tai muu hakkaaminen ole väkivaltaa.
Aha. Mitäs se sitten on? Rakkauttako?
En koskaan, mutta aikuisena olen saanut sitäkin enemmän :/
Sain Vitsaa Tarvittaissa Äiti Antoi Haimmeyhtessä Vitsan Teini ikäisenä sain useammin.
Sain ansaitusti tukkapöllyä sen jälkeen, kun olin lyönyt pikkuveljeäni. Olimme tuolloin ehkä 5
9Vuotiaana Aloin Saamaan Vitsaa sain5-6kertaa vuotessa 14 vuotiaana Äiti joutui antamaan jopa viikoittain 15-16 V sain harvemmin noin kerran kuukautessa.
Voi voi näitä aloittajia. Minä olen saanut lapsena pariin otteeseen piiskaa eikä mieleeni tulisi laskea siitä leikkiä. Se oli paljon pahempaa kuin tukkapölly, mikä sekin oli kamalaa.
Itse en saanut piiskaa lapsena, mutta mieheni on pyytänyt minua piiskaamaan häntä iltaisin. Minä olen ankara opettajatar ja hän on pahanteosta yllätetty koulupoika. Joskus myös vaihdamme rooleja. Piiskaus tekee hyvää itse kullekkin!