Ruotsissa järjestetään miehetön festivaali! Milloin Suomessa?
Kommentit (18)
Eikös Oulussa yritetty jotain naisten iltaa, vaan ei onnistunut?
Minusta aika surullista. Kyllä festareille pitäisi mahtua molemmat sukupuolet ilman että tulee ongelmia. Ei eristäminen ole mikään ratkaisu.
Toisinpäin olisi hirveä paskamyrsky.
Hyvä alku.
Ennustan, että seuraavaksi järjestetään whites only -festivaali.
Suomi, kuten aina, tulee perässä.
Naiset saa festivaalinsa ja miehet saa pitää pörssiklubin. Diili?
Mun ahdistelijoilla on vain yksi yhteinen ominaisuus: mies-sukupuoli. Kansallisuuksia, ikää ja sosiaaliluokkia on ollut laidasta laitaan, mutta aina on ollut ahdistelijana mies. Mä menisin, jos tuollainen tulisi suomeen, koska en tunne kokemuksieni jälkeen oloani erityisen turvalliseksi miesten keskellä.
Pitäisi järjestää festarit mihin läpsyttelijät eivät pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mun ahdistelijoilla on vain yksi yhteinen ominaisuus: mies-sukupuoli. Kansallisuuksia, ikää ja sosiaaliluokkia on ollut laidasta laitaan, mutta aina on ollut ahdistelijana mies. Mä menisin, jos tuollainen tulisi suomeen, koska en tunne kokemuksieni jälkeen oloani erityisen turvalliseksi miesten keskellä.
No ei kai naiset sinua ahdistelekaan. Ne ahdistelee miehiä. Siksi sinulla ei ole kokemusta naisahdistelijoista.
Tää on niin uskomatonta ettei tiedä itkeäkö vai nauraa :D
Ensin rahdataan maa täyteen "niitä". Ja sitten kun rikoksia tapahtuu ollaan että "ei saa yleistää".
Mutta sitten kun oma kliffa tapahtuma on uhattuna, niin saakin yleistää ja rankasti. :D
Ja kaiken lisäksi uhka johtuu juuri niistä joiden takia ei saanut yleistää. :DDD
Onko suvaitsevaista ironisempaa ja kaksinaismoralistista ihmistä ollut koskaan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai naiset sinua ahdistelekaan. Ne ahdistelee miehiä. Siksi sinulla ei ole kokemusta naisahdistelijoista.
Ja hyvä niin, onpahan mullakin traumatisoituneella rassukalla luottavainen olo edes jossain seurassa :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Oulussa yritetty jotain naisten iltaa, vaan ei onnistunut?
Siinähän järjestävät. Enpä tuonne olisi mennyt muutenkaan.
terv. mies jolla on vain miesystävä ja ja mieskavereita
Jos kerran sukupuolen perusteella saa järjestää festivaaleja niin miksei sitten rodunkin?
Tulisipa tuollainen Suomeenkin. Menisin takuuvarmasti.
Toivottavasti mahdollisimman pian. Minua on lääpitty ihan tarpeeksi, selityksellä "oho sori" tai ilman!
Voin vaan kuvitella festarit missä on paikalla 20000 naista. Sitä selkäänpuukottamista, sitä näyttelyä kun " Me kaikki ollaan vaan ihq frendejä ! " ...
Kateuden&paskanpuhumisen festarit.
Mitenköhän hyvin festarit menestyvät jos puolet väestöstä saa porttikiellon. Suuri osa naisistakin taitanee jäädä pois koska festareilla on nimenomaan kiva tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Mä ainakaan en lähtisi ikinä mihinkään festareille joka olisi täynnä miehiä ilman yhtään naista.
Ei täällä ahdistella paitsi jossain Lahdessa.