Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät menkkakivut! Oksettaa ja pyörryttää

Vierailija
06.07.2017 |

Oon tunnin odotellut särkylääkkeen vaikutusta... Vedin 2x 500mg Buranaa. Istun työpaikalla enkä saa mitään tehtyä. Tekisi mieli mennä lattialle makaamaan ja kitumaan, mutta ei täällä ole mitään paikkaa mihin voisi rauhassa mennä pötköttämään. Alaselkää ja -vatsaa polttelee niin että se säteilee pohkeisiin asti. Maha on ihan kuralla ja olen käynyt tänään jo kolme kertaa paskalla tuskissani. En kehtaisi kotiinkin lähteä menkkakipujen takia, mutta onhan tää saatanasta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

500mg Buranaa ei ole olemassa. Otitko 2x400mg Buranaa vai 2x500mg panadolia tms? Panadol ei nimittäin ainakaan mulla auta tasan yhtään.

Vierailija
2/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä Mirena. Pääset parhaimmillaan koko paskasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500mg Buranaa ei ole olemassa. Otitko 2x400mg Buranaa vai 2x500mg panadolia tms? Panadol ei nimittäin ainakaan mulla auta tasan yhtään.

Oho, olikin vaan 400mg. Niin se näkökin alkaa jo sumentua... t.ap

Vierailija
4/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta sillä erotuksella, että makaan sohvalla ja odotan kipulääkkeiden tehoamista, ja että pääsisin lähtemään töihin. Olen yrittäjä ja näköjään sitten teen hommia koko illan. Työt on kuitenkin tehtävä...

Vierailija
5/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

400mg x2 ei kyllä tunnu missään, niitähän saa olla ottamassa lisää kerran tunnissa! Hae lääkäriltä 600mg tai 800mg buranat ja 1g panadolit lisäksi.

Itsellä loppuu kivut 600mg x2 (samalla lähtee kivasti migreeni) vähintään neljäksi tunniksi.