Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavaroiden salaperäinen katoaminen kotoa...

Oona
06.07.2017 |

Moikka,

En tiedä, onko tää mitenkään yleistä, mutta itse en oo kuullu vielä keltään samankaltaisia kokemuksia. Eli, ollaan tunnettu ystäväni kanssa n.15 vuotta. Ollaan jaettu ilot, surut ja ihastukset, mutta n. vuosi sitten alkoi tuntua siltä, että oonpas hävittänyt paljon tavaraa viime aikoina. Lempiaurinkolasini hävisivät (laitoin sen jonkun alkoholin täyteisen illanvieton piikkiin, ehkä unohtui jonnekin...), yksi hatuistani hävisi (ehkä jätin mökille... ehkä unohtui bussiin...), ja muuta pikkutavaraa myös. Esimerkiksi pari Fuengirolasta löytämääni ihanaa posliinista tuikkuastiaa.

Keväällä olin käymässä pitkästä aikaa ystäväni kotona, kun hänen mehensä oli poissa kaupungista ja pidettiin tyttöjen iltaa siellä. Näin ystäväni eteisen pöydällä samanalaiset aurinkolasit, kuin minulla oli. Todella tunnistettavat beiget paksukehyksiset Guccin design-lasit. Kysyin epäluuloisesti ihastellen, mistä hän oli lasit hankkinut, ja ystäväni meni silmin nähden pikku paniikkiin ja vastasi ympäri pyöreesti vaan, että tuolta aleksanterin kadun liikkeestä.. Häh? Siellähän on ainakin 4 silmä- ja aurinko lasi liikettä!!!? Ne olivat minun. Olin näkevinäni myös hattuni eteisen hattuhyllyn perällä, josta en kysynyt kuitenkaan mitään.

Jätin asian sikseen. Miten otan asian puheeksi, vai otanko ollenkaan? Otanko röyhkeästi lasini takaisin, vai mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä? Ystäväni kanssa näpisteltiin esi teineinä Tiimarista cooleja värikyniä, tusseja ja tamagocheja, mutta omalta osaltani näpistyskokeilut jäivät siihen, enkä arvannut että ystävästäni tulisi hullu cleptomaani.

Toissa päivänä huomasin mun tytön kehystetyn kuvan kadonneen olkkarin hyllystä..

Kaikki ratkaisu ehdotukset otetaan vastaan. Meillä on niin mukavaa yhdessä, mutta en kestä pitää tätä enää sisälläni!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun kannattaisi ottaa tämä puheeksi ystäväsi kanssa. Ehkä hän käy läpi jotain mitä on vaikea pukea sanoiksi ja se näyttäytyy tällaisena käyttäytymisenä. Tavaraa saa aina lisää mutta ystäviä ei saa melkein kenestäkään ihmisestä.

Vierailija
22/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ystävätärtäsi joko 1) antamaan tavarat takaisin tai 2) maksamaan niistä sinulle käypä hinta. Muussa tapauksessa uhkaa häntä poliisilla. Siinä vaiheessa useimmat taipuvat.

Meilpäin idäs on opetettu et poliiseille ei puhuta. Ehkä su frendil on vaa liimaset näpit hähähhähähä. Melkee rimmas, täs samal duunaan mixtapee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun lapseni on erityisherkkä ja ehkä myös aspergér. Hän on niin erityinen. Olen painottanut että hän on näissä suhteissa parempi kuin muut ikätoverinsa. 

Vierailija
24/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvaerinomainen kirjoitti:

Myös minun lapseni on erityisherkkä ja ehkä myös aspergér. Hän on niin erityinen. Olen painottanut että hän on näissä suhteissa parempi kuin muut ikätoverinsa. 

Aspergér on tappava tauti. Siinä ei ole mitään erityistä. Miehelläni diagnosoitiin 49-vuotiaana Aspergér ja hän kuoli 51-vuotiaana. Leikkauskaan ei voinut häntä pelastaa.

Vierailija
25/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko löytänyt ristejä tai kuolleita lintuja teiltä kotoa? Oletko Av-verkkoaktivisti? Tiedätkö mistä ystäväsi on kotoisin... tai onko hän edes ystäväsi... ? Selitys voi löytyä täältä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082320226141_uu.shtml

Vierailija
26/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteropride kirjoitti:

rouvaerinomainen kirjoitti:

Aspergér on tappava tauti. Siinä ei ole mitään erityistä. Miehelläni diagnosoitiin 49-vuotiaana Aspergér ja hän kuoli 51-vuotiaana. Leikkauskaan ei voinut häntä pelastaa.

Oliko kyseessä vanhanaikainen Aspergér-leikkaus vai peräsuolen kautta tehtävä uudenlainen leikkaus, joka on Lancetin toiseksi uusimman numeron mukaan tehokkain hoitomuoto?

Vierailija
27/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni!

Vierailija
28/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iltalehti osoite oli www.iltalehti.nl

OooOoiopok

klo 17:59 | 6.7.2017

Jos haluatte venäjältä tuliaisia niin kertokaa nyt?

LAINAA Ilmoita asiattomaksi

0

alas

0

Vierailija
29/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu?

Porvoossa ryöstöaalto! HOX! HOX! Linnoittautukaa koteihinne, laittakaa ovet ja ikkunat lukkoon ja tietokoneet ja puhelimet kiinni! Jos näet trollin, piiloudu. Porvoon poliisi ei ota näitä tosissaan, ne vaan varastelee vanukkaita uhrien jääkaapeista.

Vierailija
30/30 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iltalehti osoite oli www.iltalehti.nl

OooOoiopok

klo 17:59 | 6.7.2017

Jos haluatte venäjältä tuliaisia niin kertokaa nyt?

LAINAA Ilmoita asiattomaksi

0

alas

0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi