Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jotka on töissä enemmän taakkana??

tätsä
05.07.2017 |

Aloitin työt terveysasemalla vähän aikaa sitten. En hirveästi paljasta yksityiskohtia kun jos esimies vaikka ois av-mamma. Alkuun hän sanoi että jos vähänkään epäröin niin kysy, ettei satu virheitä jnejne. On oikein mukava esimies ihmisenä, tosi lempeä ja vitsaileva. Mä olen vähän neuroottinen ja on niin paljon muistettavaa, että vieläkin kyselen aika paljon. Työtahtini on kyllä nopeutunut ja olen varmempi, mutta joissain asioissa pää vaan lyö tyhjää ja joudun pyytämään apua. No tänään esimiehellä meni sitten hermot kyselyyn ja ärähti että käytä sitä päätäs. Ja teki jutun loppuun itse neuvomatta minua siinä. Nyt tuntuu, että oisin vain taakka töissä. Mielestäni en edes ole niin avuton kuin tullessani, mutta tänään esimies antoi työn lopussa ystävällisemmässä muodossa palautetta, että ei pitäisi kysellä niin paljon.
Tämä vähän hämmensi mua, koska alkuun painotti, että nimenomaan PITÄÄ kysyä. :D Eli nytkö teen asiat jotenkin vaan sinnepäin, vaikka menis väärin?? Onko muilla kokemuksia, vertaistukea?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pomo. Toivottavasti tilanne meni parempaan suuntaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan