Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään muuta Skam -tyyppiset sarjat

Vierailija
05.07.2017 |

Mua ahdistaa kun biletystä, lesboilua, seksiä, ryhmäseksiä jne jne... :( Kaikki täälläkin sanoo että kattovat sarjaa kun se on realistinen ja heidän omakin nuoruus on (ollut) sellaista. Onko todella näin, mä en pystynyt katsomaan esim. tota sarjaa kun oli niin raju. Olen itsekin nuori nainen, muttei mun elämässä ole mitään tuollaista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sarjan läpi enkä kyllä ole nähnyt siinä sen enempää mainitsemiasi elementtejä. Pääasiassa nuorten yhdessäoloa, tunteita ja suhteita. Myös biletystä ja seksiä. Mitä ihmeellistä on homoseksuaaleissa? 

Ryhmäseksiä en sarjassa muista nähneeni, ei sitä ainakaan jatkuvasti ollut.

Perusnuorten peruselämää, ei siinä ole mitään ahdistavaa.

Vierailija
2/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ahdista, mutten koskaan ole pystynyt samaistumaan yhteenkään nuortensarjaan. Skamikin vaikuttaa äärimmäisen epäkiinnostavalta, vaikka mun pitäs olla kohderyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skamin muslimityttö on mukana kaikissa ryyppybileissä

Vierailija
4/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuon sarjan suosio oikein perustuu? Toki jaksoin katsoa vain pari ekaa jaksoa, mutta niiden perusteella tosi tylsä. Yleensä pidän pohjoismaisista sarjoista. Olen kyllä vanhempi joten iän puolesta en kuulu kohderyhmään. (Jopa Uutta päivää jaksan kuitenkin katsoa...)

Vierailija
5/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtäkään jaksoa. Sarjan mainoskuvassa näkyy muslimi, joten jo siitä tietää minkälaista hapatusta on luvassa. Ahdistaa, että veronmaksajien rahaa on käytetty tällaiseen.

Vierailija
6/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista kun en katso. Pakkoruotsin jälkeen nämä jokellusta muistuttavat skandinaaviset kielet aiheuttavat pahaa oloa.

Vierailija
7/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki neljä tuotantokautta. En muista nähneeni ryhmäseksiä tai "lesboilua". Virkistäkää muistiani.

Vierailija
8/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täältä poistuu viestejä...

Vierailija
9/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua vaan kyllästytti kaikki se seksi. Se oli hauskaa ekan tuottarin, sit vaan kyllästytti ja kelasin tyyliin kaikkien yli.

Vierailija
10/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuon sarjan suosio oikein perustuu? Toki jaksoin katsoa vain pari ekaa jaksoa, mutta niiden perusteella tosi tylsä. Yleensä pidän pohjoismaisista sarjoista. Olen kyllä vanhempi joten iän puolesta en kuulu kohderyhmään. (Jopa Uutta päivää jaksan kuitenkin katsoa...)

Minä ainakin tykkäsin sarjasta, koska siinä käsiteltiin nuorten elämää. Olen aina tykännyt nuorten sarjoista. Erityisesti tässä tykkäsin tyttöporukan ystävyydestä. Tuli ihan oma nuoruus mieleen.

Vierailija
11/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, ettei kaikki harrasta seksiä elämässään koskaan. Taitavat kuitenkin olla vähemmistö, joten kai sitä seksiä voi olla tv-sarjassa mukana. Monet nuoretkin harrastavat seksiä (ja voivat kuulua vähemmistöihin), joten ei sen kuvaaminen ei ole mitenkään epärealistista. Jos ap haluaa tv-sarjan, joka kertoo hänen elämästään, jossa ei ole seksiä, niin sitten hänen pitää itse tehdä sellainen.

Lesboseksiä tai ryhmäseksiä en kuitenkaan muista nähneeni Skamissa. 

Vierailija
12/12 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, sillä en katso mitään sarjoja. Ne saavat olla olemassa ihan vapaasti, eivät häiritse elämääni millään tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi