Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
04.07.2017 |

Kaunis sää tänään. AInakin Savossa :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 13. Neljäs kalja menossa. 

Vierailija
2/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannu mmo peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurssilla, lenkillä ja kaupassa. Ansiosidannaisen takia en ota mitä tahansa työtä vastaan.

Vierailija
4/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt asioilla. Siivonnut. Pakannut reissua varten. Maannut persehomeessa. Roikkunut vauva-palstalla. Lukenut facen naistenhuoneen juttuja. Seuraavaks vois ruveta tekee ruokaa. Ja täällä sataa vettä.

Vierailija
5/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkittänyt koiraa jo kolmeen otteeseen, auttanut kaveria asioiden hoidossa ja kuskannut miestä töihin. Myöhemmin tiedossa lisää lenkitystä, siivoamista ja salilla käymistä.

Nautin ei-kiireettömästä arjesta vielä kun voin.

Vierailija
6/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan kunnon aamulenkillä ja juttelin monien tuttujen kanssa. Eli n. 7 kilsaa. ja pari tuntia. 

Sitten korkkasin kossun. Tässä olen nyt kykkinyt viitisen tuntia ja puoli litraa on mennyt. Ajattelin vielä lähteä ulos. Täällä päin on sellaisia ulkoilutelineitä. Niissä kun tekee joka päivä liikkeet, niin fyysinen olo hyvä. 

Henkisestä en sano mitään. 

Vierailija
7/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos se kulle kuuluu.

Vierailija
8/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle 😉

Vierailija
9/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Myöhemmin lenkille.

Vierailija
10/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pilvistä ja sadetta luvattu, siksi ei tee mieli ulos istumaan. Olen ollut vain koneella nyt aamun, mutta alan kohta tehdä jotain. Kaupassa pitäisi käydä myös.

Vierailija
11/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on pilvistä ja sadetta luvattu, siksi ei tee mieli ulos istumaan. Olen ollut vain koneella nyt aamun, mutta alan kohta tehdä jotain. Kaupassa pitäisi käydä myös.

Olet ollut koneella aamun? Viesti lähetetty 15.30?

Vierailija
12/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kymmenen, söin aamupalaa, meikkasin, söin lounasta, kävin työhaastattelussa ja asioilla. Nyt kotona, loppupäivälle ei suunnitelmia.

Vierailija
13/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joogatunnilla, sitten kahvilla ja sitten tein työsopimuksen. Ja olin skypehaastattelussa parempaan hommaan. Työttämyyden riemua ei sitten kestänyt kuin neljä päivää.

Vierailija
14/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subunokat puolilta päivin. Nyt alkaa oleen vaikutus parhaimmillaan.

Vierailija
15/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut, käynyt paskalla, syönyt ja juonut kahvia rauhassa + valmistanut ruokaa miehelle samalla kun yrittänyt katsella netistä uutisia ja vähä tätäkin. Illalla haen tonkan valkoviiniä ja miehelle olutta,. Miehellä alkaa loma kun tulee töistä.

Vierailija
16/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut koneella aamun? Viesti lähetetty 15.30?

Niin. Heräsin klo 12 ja aika on mennyt niin humahtaen, että elän vielä aamua. :) Mikä on ihan hyvä fiilis. Iltapäiväfiilis on väsyneempi, mutta sitten yötä kohti taas piristyn.

10

Vierailija
17/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkunut netissä kuten te työssäkävijät mutta minulle ei kerry siitä eläkettä ja maksetaan paljon vähemmän.

Vierailija
18/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 13:15 join kahvia ja syön vähän, otin padin ja katselin uutiset, avoimet työpaikat ja mitä fiksuja vauva.fi av palstalla kirjoitetaan :)

Vierailija
19/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilling and eating. Tiskasin myös ja kohta vois mennä kissan kans ulos.

Vierailija
20/22 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menee koiranpennun kanssa touhutessa. Meillä on lisänä vielä 3 muutakin koiraa että hommaa riittää kyllä. Aamulla meni pannullinen kahvia naamariin, aikasin piti herätä kun ei penska anna nukkua mahdottomiin asti ;) 

Lisäksi oon vähän nettiä surffaillu ja laittanu pyykkejä kuivumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän