Millainen ihminen ei omista urheiluvaatteita?
Nyt alkaa mennä jo sellaisen rajan yli ettei käsityskyky riitä ymmärtämään
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei urheile?
Kysy ihmeessä lisää fiksuja kysymyksiä.
Ja sinusta on sitten OK ettei harrasta liikuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta on sitten OK ettei harrasta liikuntaa
No se taas ei ole sama asia. Liikuntaa on myös erilainen arki- ja hyötyliikunta, ei pelkästään urheilu.
Riippuu, mitä tarkoitetaan urheiluvaatteilla.
En minäkään harrasta sellaista liikuntaa, että siihen tarvittaisiin erityisiä urheiluvaatteita. Pyöräillä voin farkuissa ja t-paidassa, tai syksymmällä takki päällä. Kävelen tennareilla. Hyötyliikunnassa, esim. mökkipuuhissa, on päällä työvaatteet. Ja näillä liikkumisilla olen ihan normaalipainoinen.
En vain tarvitse urheiluvaatteita mihinkään.
En tarvitse, töissä tulee jo tarpeeksi liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään harrasta sellaista liikuntaa, että siihen tarvittaisiin erityisiä urheiluvaatteita. Pyöräillä voin farkuissa ja t-paidassa, tai syksymmällä takki päällä. Kävelen tennareilla. Hyötyliikunnassa, esim. mökkipuuhissa, on päällä työvaatteet. Ja näillä liikkumisilla olen ihan normaalipainoinen.
Ehkä olet normaalipainoinen, mutta ilman kattavaa, monipuolista tavoitteellista treeniä suurin osa lihaksistasi on äärimmäisen heikkoja. Ei ole tervettä olla tikku
Ei ole tarvetta erikseen urheiluvaatteille, lenkkeillä voi shortseilla, t-paidassa ja lenkkareilla. Mitä urheiluvaatteita tarkoitat. Minulla on 3 urheiluhousut, pidän niitä muulloinkin kuin lenkillä. Parit lenkkitossut, kasa t-paitoja, mitä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet normaalipainoinen, mutta ilman kattavaa, monipuolista tavoitteellista treeniä suurin osa lihaksistasi on äärimmäisen heikkoja. Ei ole tervettä olla tikku
Suksi kuuseen!
Köyhä työtön tai opiskelija jolla ei ole varaa käydä salilla. Olen ostanut housut ja urheilupaidan mutta urheilurintsikat ja kengät vielä puuttuu. Pitää ostaa erissä kun ei ole kerralla varaa ostaa. Harrastan täklä hetkellä vain hyötyliikuntaa.
Minulla on urheiluvaatteita vaikka en harrasta liikuntaa. Käytän niitä sporttipubissa käydessäni.
Ihmettelen, jos joku omistaa pelkkiä jäykkiä farkkuja ja tekonahkapaitoja, ne nyt ainakin ovat anti-urheiluvaatteita. Mielestäni voi aivan hyvin harrastaa tavallista arkiliikuntaa vain vähän löysemmissä/joustavammissa housuissa ja tavallisessa paidassa, itse en ole koskaan mitään oikeita urheiluvaatteita omistanut ja tuskin tulen omistamaankaan.
Fiksu ja ympäristöä ajatteleva. Niistähän irtoaa mikromuovia joka kerta kun niitä pesee.
Millaisia urheiluvaatteita nyt oikein tarkoitat? Itse urheilen suhteellisen paljon ja jos kaikki vaatteet on vaikka pyykissä niin urheilen ihan tavallisella topilla/t-paidalla ja shortseilla. Talvella lenkillä saatan käyttää kollareita ja tuulitakkia, jonka alla huppari. Lopulta omistan aika vähän sporttisia urheiluvaatekankaasta tehtyjä vaatteita ja niistäkin suurin osa on jalkapallovarusteita.
Sellainen joka ei koe tarvitsevansa niitä.Esimerkiksi minä en omista urheiluvaatteita koska en urheile.Harrastan toki liikuntaa mutten urheile enkä pidä urheilukauppojen räteistä joten en osta niistä.