Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sekoilee joka yö unisssaan! Onko tuo normaalia?

Vierailija
04.07.2017 |

Tai ainakin melkein joka yö. N. Vartti - puolituntia nukahtamisesta säpsähtää """"hereille""""" ja alkaa mölistä jtn iha siaksaa. Kuulostaa lähinnä siltä, kuin olisi ihan kännissä.

Joskus yksittäisiä jtn tarkoittavia sanoja..

Tuossa kohtaa kääntää yleensä kylkeä ja jatkaa nukkumista..

Kuitenkin nukahtamisesta n. Tunnin päästä hän saatta aloittaa kovaäänisen mölyämisen ja saattaa rynnättä ylös ja mennä juoksuaskeleilla toiseen huoneeseeen...

Tuota ei tapahdu joka yö, mutta toi eka käy jonka kerroin. Ja tiedän nämä koska valvon usein miestä pidempään joten olen kuullut. Mahtaako toi olla enää normaalia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö se jotain nukahtamislääkkeitä?

Vierailija
2/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissankävelyä.

Vierailija
4/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu.Heittää jopa virveliä välillä ja kerran kusas nurkkaan lattialle.On kävellyt unissaan lapsesta asti.itse aina karjaisen,että turpa tukkoon ja siihen loppuu:)

Vierailija
5/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ja normaalia, itse kuulun noihin "aktiivisiin" yöeläjiin. Armeijassa ryhdyin kerran yöllä käskyttämään kranaatinheitintulijoukkuetta asemaan, teltassa. Oli kipinämikolla naurussa pitelemistä.

Vaimo on kyllä jo tottunut järjestämääni satunnaiseen yösirkukseen, mutta kerran hän pelästyi, kun yritin saada häntä hereille. Meidän olisi pitänyt lähteä karkuun jättiläistorakoiden hyökkäyksen alta.

Nämä nyt ehkä "pahimmat" mitä tuli mieleen. En ole vielä mennyt lääkäriin tämän asian vuoksi :-)

Vierailija
6/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissakävelyähän tuo on. Minkä ikäisiä olette? Yleensä unissakävely vähenee ja loppuu aikuisiän tullessa vastaan. Miehen kannattaisi rauhoittaa illat ennen nukkumaan menoa eli ei pleikkaria, vauhdikkaita leffoja tai rankkaa fyysistä rasitetta liian lähellä nukkumaanmenoaikaa. Sen pitäisi auttaa. Mikäli ongelma ei korjaannu ja koet tuon häritsevänä niin voittehan kysyä lääkäriltä onko jotain lääkitystä mikä syventäisi unta alkuyöstä.

Vierailija
7/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viittaa tosiaan ihan tavan unissakävelyyn ja omakin puoliso juurikin 1-1,5h nukkumisen jälkeen tekee samaa. Käsken vain aina laittamaan pään tyynyyn ja nukkumaan, niin hän kyllä tottelee tyytyväisenä. En minä anna puolisoni pyöriä pitkin huushollia, jos satun hereillä olemaan.

Vierailija
8/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestät tuollaista? En ikinä pystyisi asumaan tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viittaa tosiaan ihan tavan unissakävelyyn ja omakin puoliso juurikin 1-1,5h nukkumisen jälkeen tekee samaa. Käsken vain aina laittamaan pään tyynyyn ja nukkumaan, niin hän kyllä tottelee tyytyväisenä. En minä anna puolisoni pyöriä pitkin huushollia, jos satun hereillä olemaan.

Ja kuten 7 sanoi, niin ilta tulisi rauhoittaa ja välttää yliväsymistä. Jos nukahtaminen venähtää ja tulee jo ns. hepuli, niin se on melko varma ennusmerkki unissakävelylle. Nukahtamisen hetki tulisi muutenkin rauhoittaa sopivalla valaistuksella, rauhoittumisella ja rauhallisuudella.

Vierailija
10/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pisti kunnon potkunyrkkeilyshown öisin pystyyn aina kun oli mennyt kännissä nukkumaan. Joo, en nukkunut samassa sängyssä sen jälkeen kun tuli kerran nyrkistä ohimoon. 

Vierailija
11/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni stressi aiheuttaa juurikin tuon kaltaista toimintaa. Välillä saatan puhua unissani ja välillä herään todentuntuiseen uneen, jossa jotakin tapahtuu talossa ja olen kovasti menossa asiaa selvittelemään. 

Vierailija
12/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli sama vika, päivän tapahtumat tulivat uniin ja niitä selvitettiin kovaan ääneen. Ellei hän huutanut yöllä hän kuorsasi tai kiskoi peiton päältäni kun oli pudottanut omansa tai herätti minut seuraksi jos hän ei saanut unta. Mies oli onneksi paljon matkatöissä niin sitä kesti jollakin lailla. Ehdotin erillisiä makuuhuoneita mutta siitä seurasi itkupotkuraivari. Piittaamattomuus minun toiveistani oli eron syy eli epäsuorasti myöskin tuo yöhuutaminen. Hiukankos oli univelkaa kymmenen vuoden avoliiton jälkeen.

Seuraavalla exällä oli uniapnea, turn off, enää en edes yritä asua kenenkään kanssa yhdessä enkä anna kenenkään jäädä yökylään, huutakoon kotonaan, minä tarvitsen yöuneni.

Vierailija
13/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi nukkua samassa asunnossa tuollaisen kanssa. Yksi kaunis kerta mies vielä kuristaa sinut harhoissaan.

Vierailija
14/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä uskaltaisi nukkua samassa asunnossa tuollaisen kanssa. Yksi kaunis kerta mies vielä kuristaa sinut harhoissaan.

Sinäkö ikinä sekoile unissasi?

Vierailija
15/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät tuollaista? En ikinä pystyisi asumaan tuollaisen ihmisen kanssa.

Ai minä vai?

Ap

Vierailija
16/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö ikinä sekoile unissasi?

En ole tuo jolle vastasit, mutta normaali ihminen kyllä nukkuu ihan rauhallisesti, korkeintaan mutisee joskus pari sanaa unissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi