Auttakaa selvittämään mistä ravintolasta kyse!!! Kuvailen sitä!!! Tunnettu paikka!
Sijaitsee helsingissä sen suuren torin lähellä jossa on se iso kirkko.
Siinä samassa on joku hampurilaispaikka ja vieressä on siis tämä kyseinen ruokapaikka.
Kävimme sielä lasten lasteni kanssa syömässä...
En muista kuin osan nimestä. Nimi oli jokin kultainen rex tai sitten jokin cold rex...
Minä olen niin huono tässä englannin kielessä.
Jokin kultainen rex..
Paikassa oli sellaisia erikoisia salatteja ja alkupala pöytä.
Myöhemmässä oli linja jossa oli erillaisia lihapullia ja kanankoipia ja nakkeja.
Sekä sellaisia vähän niin, kuin leipiä, mutta niiden pohja on todella lättänä ja niissä päällä juustoa, tomaattia ja muita erillaisia täytteitä..
Eniten ihmettelin kuitenkin sitä, että miksi paikassa tarjoiltiin jälkiruuaksi kermavaahtoa?
Siis sellainen pönikkä josta sai painamalla kuppiin kermavaahtoa ja mansikkahilloa päälle..
Tykästyin tähän ravintolaan, kun tuolla tosiaan saa SYÖDÄ NIIN PALJON, KUN HALUAA!
Ei taida moni tietää paikkaa, kun oli niin tyhjä.
Sinne meni siis sellaiset itsestään laskeutuvat portaat alespäin, kun menimme sinne.
Tietääkö kukaan mikä paikka on kyseessä ja, että onko näitä muuallaki Helsingissä?
Kommentit (26)
Voi hyvänen aika jos ap on tosissaan 😂😂😂😂😂 missä luolassa oikein olet elännyt?
Vierailija kirjoitti:
Tsihi
Kiitos neuvosta, mutta ei ollut tuon niminen siitä olen varma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kluuvin McDonalds?
Ei ollut. Guugletin, mutta ei ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Pizza" ja "Pehmytjäätelö" sekä "Golden Rax"
Joo kiitos!!! Nyt löysin. Jos se oli tuo colden rex.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ne muka jäätelöä? Minä en uskaltanut maistaa sitä, mutta pistin käden alle ja painoin pienen määrän sieltä tulemaan käteeni ha se oli kyllä kylmää, mutta luulin, että se on kylmää kermaa. Ei kyllä näyttänyt jäätelöltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ne muka jäätelöä? Minä en uskaltanut maistaa sitä, mutta pistin käden alle ja painoin pienen määrän sieltä tulemaan käteeni ha se oli kyllä kylmää, mutta luulin, että se on kylmää kermaa. Ei kyllä näyttänyt jäätelöltä.
Ap
Kyllä on, pehmeeää sellaista
Vierailija kirjoitti:
Tästä mainoksesta todennäköisesti maksetaan kirjoittajalle.
minä en nyt tajua mistä mainoksesta? Mainostaako jokin paikkaa? Onko se niin yleinen, että sitä mainostetaan täällä?
T. Ap
Tsihi