Vierailija

Ollaan muutama kerta yritetty miesystävän kanssa, enemmänki hänen toiveesta ja halusta peppuseksiä, mutta se ei oo ihan kunnolla koskaan onnistunut koska se on sattunut vaan niin paljon. Oon kuitenkin antanu ihan yrittää viedä sisään asti. No eilen taas kokeiltiin ja se sattu vaan niin paljon jo kun oli vain sormi.. Ei yleensä oo sattunut ees niin paljoa. Sanoin siinä sitten että tää kyllä sattuu tosi paljon vähän niinkun varottaakseni ettei se ehkä onnistu ja sit miesystävä vihaisen oloisena lähti pois vierestä ja tokas et "jos kokeillaan tätä niin harvoin ja aina sanot et sattuu nii ei sit varmaan oo järkee kokeilla enää" ja senkin jälkeen oli kokoajan tosi vihasen olonen et mulle tuli tosi paha olo ja sanoinki et no mä en välttämättä pysty ikinä tota sulle tarjoamaan että ehkä sit etit naisen joka voi tarjota sulle niin vastauksena oli vaan tyylil "mmm". Sit mulle tuli tosi paha mieli, koska oikeesti yritin ja vain hänen mielikseen. Mutta sit hän sanoi että mä otin aivan liian pienestä asiasta herneen nenään ja lähti vertailee johonkin mun virheisiin.

Lisäksi sanoi, että ei ole nykyään yhtään harvinaista että harrastetaan peppuseksiä. Aika monelta kaverilta oon vaa kuullu just sitä et kokeiltu, harva sanonu että jatkuvasti harrastais. Mielipiteitä, jotain, äh, en tiedä :( On vieläkin jotenkin niin outo olo vaikka sit pahottelikin...

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

muista omat rajasi. jos sinä et jotain halua esim sängyssä, sinulla on oikeus kieltäytyä. älä oman pahan olosi kustannuksella miellytä toista. sängyssä kuuluu nauttia, olla turvallinen olo ja tuntea tyydytystä itsestä, toisesta ihmisestä, ja yhdessä jakaa jotain arvokasta, ei pahaa oloa.

joten et ole liian herkkähipiäinen kun ilmaiset miltä Sinusta tuntuu.

• ylös 19
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei sitä ole mikään pakko harrastaa jos ei halua. Anna kaappihomon miehesi mennä ja vaihda parempaan.

Vierailija

Älä suostu ellet halua.

Minulla oli täys mulkeroita exiä nuorempana jotka olisivat halunneet peppua, kimppakivaa jne. ihan kun olisi ollut joku normi juttu. Mun kaveritkin oli vähän villiä porukkaa ja olis ollut tollasissa heti mukana.

Nyt yli 30 vuotiaana tajuan ettei kenelläkään ole oikeutta vaatia minulta tuollaisia. Niille on oat suhteensa jotka noita haluaa ja vonkaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat