Vierailija

Tapasin ihanan miehen. Olin jo luopunut toivosta, kunnes osuin treffeille miehen kanssa jota haluaisi vain tuijotella silmiin ja pidellä kädestä. Sen vain tietää että tuo on minun mieheni. Epäilyttävää kyllä, tunne vaikuttaa olevan molemminpuolinen.

Nyt sitten mietin että mikä koira tähän on haudattuna, ei tämmöistä onnea voi kohdalleni osua. Ei kai mies voi puhua totta kun väittää ihastuneensa kahden tapaamisen jälkeen? Mutta itsestä tuntuu samalta.

Miten nopeasti te muut olette ihastuneet, jopa rakastuneet?

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Kyl se äkkiä käy, se ihastuminen ja rakastuminenkin. Se on psykoosin kaltainen tila.

Jos tunne on molemminpuolinen, voidaan lähteä seukkailemaan ja kattelemaan puolin ja toisin onko oikeasti aineksia yhteiselämään. Pelkkä rakkaushan ei todellakaan riitä, tai rakastumisen tai ihastumisen tunne. 

Ja muistathan säännöt rakkaudelle: ketään ei saa loukata.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyseessä oli ns yhden illan juttu, tai niin siis luulin. Aamulla ja päivän aikana kolahti. Rakastuin viikossa parissa. Kolmen viikon jälkeen se toisillemme sanottiin. Sen vaan tiesi.

Yhdessä oltu reilu 7 vuotta 😊

Vierailija

4 vko tuntemisen jälkeen muutin luokseen. Nopeamminkin olisin muuttanut, mutta piti irtisanoa työpaikka ja myydä asunto. Kolmessa vuodessa häät, vauva, yhteinen omistusasunto ja ero. Olisi pitänyt kuunnella jrjen ääntä ja kavereita, nyt olen 1v lapsen kanssa kahdestaan ja se ihana mies jatkaa onnensa etsintää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
4 vko tuntemisen jälkeen muutin luokseen. Nopeamminkin olisin muuttanut, mutta piti irtisanoa työpaikka ja myydä asunto. Kolmessa vuodessa häät, vauva, yhteinen omistusasunto ja ero. Olisi pitänyt kuunnella jrjen ääntä ja kavereita, nyt olen 1v lapsen kanssa kahdestaan ja se ihana mies jatkaa onnensa etsintää.

No hitsi, kiitos kun jaoit tarinasi. Tsemppiä, tulet pärjäämään hienosti ihanan lapsesi kanssa. :) Nauti siitä kun hän on pieni, omat lapset jo isoja ja haikeana muistelen pikkulapsiaikoja.

Meillä molemmilla jo lapset tehtynä, ja yhteenkään ei ole tarkoitus muuttaa. Silti pelottaa. Hassua sanoa ettei ole tarkoitus muuttaa yhteen kun olen tuntenut tyypin 3 päivää. :D ap

Vierailija

En kyllä noin nopeasti ole ihastunut..että kahden tapaamisen jälkeen.Vaikuttaa mieheltä joka ihastuu äkkiä ja kyllästyy äkkiä ja eikun uusi nainen kehiin taas..

Vierailija

Tapasin miehen ja siitä lähtien oltiin yhdessä. Kahden kuukauden päästä muutin luokseen ja kahden vuoden seurustelun jälkeen ostettiin asunto ja mentiin naimisiin. Nyt mennään vasta kolmatta vuotta mutta tiedän että haluan viettää tuon mieheni kanssa loppuelämäni. Elämä on ihanaa! Molemmat ollaan 28 ja seurusteltu aikaisemmin pari pitkää suhdetta :)

Vierailija

Mä salamarakastuin omaani pari vuotta sitten. Ei ollut kova tarve vakiintua, deittailin ja seksikumppaneita oli.

Sitten tinderissä oli fiksun oloinen mukavan näköinen mies, saman ikäinen kuin minä (40plus) ja läheltä. Juteltiin matchin jälkeen yksi ilta tinderillä ja toinen puhelimessa. Kolmantena päivänä nähtiin, ja heti molemmista tuntui, että tässä se nyt on!

Sen jälkeen nähtiin joka päivä ja nukuttiin lähes kaikki yöt yhdessä riippuen vähän lasten (teinejä ja aikuisia) menoista. 7 kuukauden seurustelun jälkeen ostimme yhteisen talon ja nyt asumme siellä onnellisina. ❤

Tärkeintä on ollut läpikotainen rehellisyys ja avoimuus koko suhteen ajan.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Salamarakastumisesta kohta 6 vuotta, seurauksena kaksi lasta ja omakotitalo.

Kyllä se voi ihan tottakin olla :)

Vierailija

4kk ekasta tapaamisesta ostimme yhteisen talon. Sitä kuukausi, niin menimme naimisiin. Yhdessä oltu jo 12 vuotta ja 5 lasta :)

Vierailija

Olimme nähneet toisemme kerran töiden merkeissä ja ilmeisesti molemmat jo silloin kiinnitimme huomion toisiimme. N. Vuosi siitä tapasimme terassilla sattumalta ja sillä reissulla ollaan. Se oli menoa heti. Vuoden päästä naimisiin ja nyt yli 4 vuotta yhdessä, lapsi tulossa ja todella rakastuneita ja toistemme parhaita ystäviä olemme. Kaikki on mahdollista!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat