Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksen aloitus - hyviä reseptisivustoja tai ruokablogeja?

Vierailija
03.07.2017 |

Muu kuin karppausinfo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö..mene takaisin vuoteen 2010, silloin on karppaus ollut muotia

Vierailija
2/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse karppasin vuodessa 30kg. Ko ruokavaliota pitää noudattaa lopun ikää, jos haluaa ettei tuu tuplaten takas. Sivuja löytyy satoja, laita vaikka low carbs, no carbs... Itse laihduin ihan vaan karppi.net .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalionhan täytyykin olla muodin mukaista :D vähäx noloo jos syöt jonkun vuoden 2010 muodin mukaan!

Itsekkin olen kiinnostunut karppauksesta, ja olen ihan 20-vuotias (sikäli mikäli sillä on mitään merkitystä. Pointtina kai se, että näin nuorikin voi kulkea "muodin" ulkopuolella, mitä jotkut saattavat epäillä). Siinä kiinnostaa eniten se, että sen pitäisi pitää hiilarihimot kurissa, mikä on ollut minulle ongelma.

Vierailija
4/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalionhan täytyykin olla muodin mukaista :D vähäx noloo jos syöt jonkun vuoden 2010 muodin mukaan!

Itsekkin olen kiinnostunut karppauksesta, ja olen ihan 20-vuotias (sikäli mikäli sillä on mitään merkitystä. Pointtina kai se, että näin nuorikin voi kulkea "muodin" ulkopuolella, mitä jotkut saattavat epäillä). Siinä kiinnostaa eniten se, että sen pitäisi pitää hiilarihimot kurissa, mikä on ollut minulle ongelma.

Tämä siis oli samalla up, tämä keskustelu kiinnostaa.

Vierailija
5/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot laihduttaa, älä ainakaan aloita karppausta. Se on sadasti todettu huonoksi, täysin väliaikaisek ja epäterveelliseksi tavaksi pudottaa painoa.

Ja linkkejä löytyy erittäin arvovaltaisiin tahoihin. Mutta eihön nämä vehnätappaa-hihhulit usko mitään!

Vierailija
6/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiot laihduttaa, älä ainakaan aloita karppausta. Se on sadasti todettu huonoksi, täysin väliaikaisek ja epäterveelliseksi tavaksi pudottaa painoa.

Tämän takia karppausbuumi jäi sinne vuoteen 2010. Ja sietää jäädäkin.

Vierailija
7/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoja kommentteja. Itse olen todennut karppauksen erittäin toimivaksi tavaksi laihtua, erityisesti se laihduttaa tunnetusti vyötäröltä mikä on minulle ongelma.

Vierailija
8/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoja kommentteja. Itse olen todennut karppauksen erittäin toimivaksi tavaksi laihtua, erityisesti se laihduttaa tunnetusti vyötäröltä mikä on minulle ongelma.

Se on myös erittäin toimiva tapa saada ne kilot korkojen kanssa takaisin. Ihmistä kun ei ole tarkoitettu ahmimaan laardia vuodesta toiseen.

Vierailija
9/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös erittäin toimiva tapa saada ne kilot korkojen kanssa takaisin. Ihmistä kun ei ole tarkoitettu ahmimaan laardia vuodesta toiseen.

Tottakai mikä tahansa laihdutustapa tuo kilot takaisin kun se tapa lopetetaan ja palataan takaisin vanhaan.

Minä olen nyt "ahminut laardia" seitsemättä vuotta, enkä aikonut ihan lähitulevaisuudessa lopettaa. Miksi haluaisin takaisin hiilaripolttoiseksi, kun rasvapolttoisena kroppa toimii niin kuin pitääkin. Kilot pysyy alhaalla, veriarvot hyvänä, nivelet ei kiukuttele, suoli toimii, migreenilääkitystä en ole tarvinnut vuosiin, akne ei enää vaivaa... Mutta en lähtenytkään tähän hommaan laihdutusmielessä, toki se oli kiva bonus, elämäntapahan tämä minulle jo on.

Mutta ap:n varsinaiseen kysymykseen hyvistä ruokablogeista ja reseptisivuista:

kostdoktorn.se

pilkettä

karppisiskot

hiidenuhman keittiössä

Ja tietysti sieltä karppaus.infon foorumilta se karpit kokkaavat -osio (vaikkei sitä saanutkaan mainita).

En kyllä enää ole pitkiin aikoihin noissa blogeissa vieraillut, en tiedä kuinka aktiivisia nykyään ovat, mutta tuolla kostdoktornissa on todella hyviä ruokia ja muutakin karppausasiaa, jos vaan ruotsia osaa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi