Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin naisen säästöistä 100€ ja nyt hän syyttää valehtelijaksi ja varkaaksi :(

Vierailija
03.07.2017 |

Naisella on käteissäästö ollut keittiön kaapissa ja minulla oli todella tiukka rahatilanne muutama viikko sitten ennen palkan tuloa ja minun piti viedä koira eläinlääkäriin yllättäen. Naiseni oli töissä ja minulla ei lainkaan rahaa. Lainasin 100€ hänen säästöistään, en viitsinyt soittaa hänelle työpaikalle koska hänen työssä ei oikein pysty puhumaan puhelimessa. Minun piti kertoa hänelle, mutta ihan oikeasti täysin rehellisesti unohdin sanoa asiasta ja palauttaa sen sata euroa kun sain palkkaa. Ihan tosissani unohdin, ei ollut sellainen hups kun unohtui enpä maksa takaisin. No nyt äsken tullessani kotiin, nainen tuli vakavana vastaan ja kysyi mihinkäs sata euroa on tuolta kadonnut. Mulla hyppäsi sydän kurkkuun kun ymmärsin etten ollut muistanut koko juttua. Sanoin lainanneeni sen ja unohtaneeni edes mainita asiasta. Tarkoitus oli maksaa takaisin. Nainen tokaisi että hänellä meni luottamus muhun täysin, olen pelkkä rosvo ja hirveä valehtelija. Musta tuntuu ihan hemmetin pahalta, inhottavaa että nainen joutui pettymään muhun :( itken vaan hysteerisenä kun tuntuu niin pahalta. Tuntuu toi naisen reaktio kyllä vähän liioitellulta, kyllä mä toisaalta ymmärän kun menen lupaa kysymättä ottamaan, mutta tarkoitus ei ollut ryöstää mitään vaivihkaa vaan maksaa takaisin. Leppyyköhän nainen tuosta ollenkaan? Surettaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama oli täällä aiemmin, mutta silloin lainaaja oli nainen.

Vierailija
2/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on käteissäästö ollut keittiön kaapissa ja minulla oli todella tiukka rahatilanne muutama viikko sitten ennen palkan tuloa ja minun piti viedä koira eläinlääkäriin yllättäen. Naiseni oli töissä ja minulla ei lainkaan rahaa. Lainasin 100€ hänen säästöistään, en viitsinyt soittaa hänelle työpaikalle koska hänen työssä ei oikein pysty puhumaan puhelimessa. Minun piti kertoa hänelle, mutta ihan oikeasti täysin rehellisesti unohdin sanoa asiasta ja palauttaa sen sata euroa kun sain palkkaa. Ihan tosissani unohdin, ei ollut sellainen hups kun unohtui enpä maksa takaisin. No nyt äsken tullessani kotiin, nainen tuli vakavana vastaan ja kysyi mihinkäs sata euroa on tuolta kadonnut. Mulla hyppäsi sydän kurkkuun kun ymmärsin etten ollut muistanut koko juttua. Sanoin lainanneeni sen ja unohtaneeni edes mainita asiasta. Tarkoitus oli maksaa takaisin. Nainen tokaisi että hänellä meni luottamus muhun täysin, olen pelkkä rosvo ja hirveä valehtelija. Musta tuntuu ihan hemmetin pahalta, inhottavaa että nainen joutui pettymään muhun :( itken vaan hysteerisenä kun tuntuu niin pahalta. Tuntuu toi naisen reaktio kyllä vähän liioitellulta, kyllä mä toisaalta ymmärän kun menen lupaa kysymättä ottamaan, mutta tarkoitus ei ollut ryöstää mitään vaivihkaa vaan maksaa takaisin. Leppyyköhän nainen tuosta ollenkaan? Surettaa...

Ilman lupaa "lainattu" on näpistys tai varkaus, riippumatta siitä kumpaa sukupuolta lainaaja on.Menee luottamus ja sen palauttaminen on vaikeaa.Sinä  olet varas ja mokasit.

Tais tää juttu olla jo  aiemmin täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen olisi laittanut heti lapun sinne säästöpaikkaan ja olisi todellakin muistanut maksaa heti. Toivottavasti nainen tekee rikosilmoituksen. Varas ja valehtelija olet, itke vaikka silmät päästäs.

Vierailija
4/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sata euroa on niin pieni raha ettei sitä edes muista lainanneensa, se lienee niin pieni raha että löytyy omastakin lompakosta.

Vierailija
5/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itket tuommoista hysteerisenä?

Anteeksi mutta tuli mielikuva omasta miehestä itkemässä ja ulvomassa sängyllä hysteerisenä 😂😉

Kasaa nyt itsesi. Olit sitten mies tai nainen.

Ja maksat saman tien velkasi. Kyllä muakin suututtais jos ilman lupaa olis rahaa viety ja vielä noin iso summa.

Vierailija
6/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittanut vaikka tekstiviestillä "heippa, musti joutuu eläinlääkäriin, lainasin rahaa ja maksan takas xx.xx. kun palkka tulee."

Vierailija
7/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkean huono provo

Vierailija
8/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varastamista. Myönnä virheesi. Olisit edes laittanut lapun lainastasi ottaessasi rahat. Nyt tilanne on tuo, että olet oikeasti varastanut 100 euroa. Jos oikeasti olet ollut kipeästi rahan tarpeessa eläinlääkärin vuoksi, niin et olisi unohtanut kertoa asiasta. Nyt tilanne vaikuttaa siltä, että halusit salata asian ja valehtelet asiasta.

Vierailija
9/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on ongelmana että samoin kuin tyttöystäväsi, minusta lainaaminen vaatii ennakkoilmoituksen. Hätätilanteessa olisit voinut laittaa tekstarin että nyt on sellainen pakkotilanne ja maksat rahat heti takaisin kunsaat seuraavan palkan.

Vierailija
10/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eikö teillä sitten tullut parin viikon aikana kertaakaan puheeksi se, että jouduit koiraasi käyttämään lekurissa? Silloin olisit voinut "muistaa" lainanneesi. Mistä te sitten oikeen puhutte?

Vierailija
11/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olit nainen joka lainasi miehensä säästöistä. Huoh.

Vierailija
12/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on selvästi ämmän kirjoittama, ja huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi