Vierailija

Voisi valita itsensä ensimmäiseksi voittajaksi.

• ylös 11
  • alas 2

Kommentit (16)

Vierailija

Tuo on kyllä siitä tyrkky-hutsusta aivan oikea määritelmä. Kyllä kys. mansikille tarvisi saada joku toinen laidun laudunnettavaksi kuin keinotekoinen julkisuus. Melko vastenmielinen olento kaikki tyynni, tulee todellakin mieleen että sillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa, lääkitys ei alkuunkaan kuin pitäisi, eikä kyllä voi pitää myöskään penaalin terävimpänä kynänä saatikka laatikon terävimpänä veitsenä. Jos verrata tarvisi, niin normaali täysipäinen nainen on kuin fileeraus veitsi, ja aito-mansikki kuin puinen voiveitsi.

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikös se miss helsinki ole todella wt kisa.
Kauheita katutytön näköisiä naikkosia siellä aina.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Pitänyt jo: ainakin yksi missi poikkiksensa pahoinpitelemä (jonka luo palasi), yksi istuu Filippiineillä vankilassa huumeista, missimamman omaa rikoslistaa en jaksa edes luetella. Ja kisojen palkintona silkkaritissit, ei hyvää päivää, voisko wt:mpi enää olla?

Vierailija

Miksi rikkaat miehet ottaa tuollaisia naisia?
Jos itse olisin rikas niin ottaisin toki naisellisen naisen, mutta sellaisen hienostuneen ja sivistyneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin rikas niin ottaisin toki naisellisen naisen, mutta sellaisen hienostuneen ja sivistyneen.

No eikä ota. Jotkut proteiinikauppiaat, lottovoittajat ja ehkä mieron tielle joutuneet perilliset voivat ottaa. Ja mustalais-asianajaja.
Kukaan Nalle tuollaista edes voisi esitellä Ruotsin kuninkaalle tupareissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hienostunut särähtää korvaan aika pahasti. Sivistyneen kyllä ymmärrän.

Vierailija

Onko tuo sama, joka sammui alapää levällään johonkin Lapin baariin?

Oliko tällä se mylly-tatuointi?

Menee nämä lööppirouvat aina vähän sekaisin, kuka on kukin.

Vierailija

Ei varmaan koskaan, sillä haluaa valita voittajaksi apinannaamaisen Ugly Blackyn niin näyttää itse somemmalta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat