Sisustusapuja - väreihin, kiitos
Meillä on iso 70-luvun talo johon aikoinaan laitoin laatenhuoneisiin puhtaita kirkkaita värejä. Olkkari, aula, eteinen ja alakerran saunasiipi on valkoseinäiset ja niissä on murretut sävyt.
Nyt iso remontti on tulossa åarin vuoden päästä, mutta itse olen täysin kyllästynyt noihin laatenhuoneisiin. Ns lapsetkin jo kohta lukiossa.
Millä niistä saisi jotenkin muuhun asuntoon sointuvammat vai mitä minä teen... olen välillä lisännyt niitä kirkkaita värejä muualle mutta en tykkää siitäkään.
Sinnitelläkö vaan?
Kommentit (6)
Jotain vähemmän kirkasta. Oliko muuta?
No älä ainakaan maalaa kaikkea valkoiseksi. Katsele vaikka kangaskaupassa värejä ja kun löydät mieleisesi, niin etsit sitten siihen sopivia muita värejä, mattoja, verhoja jne.
Sisustussuunnittelijakaan ei tuollaiseen hirveän kalliiksi tule.
Maalatut pinnat ja huonekalut kannattaa pitää neutraalimman värisinä, tekstiileitä on sitten helpompi vaihtaa, kun alkaa kyllästyttää.
Isoa remppaa ei pysty aikaistamaan, koska se vaatii talon tyhjentämistä jne. Ei ole aikaa aiemmin.
Onko se oikeasti niin tyhmää että talon eri osissa on erilainen värimaailma? Vai tuntuuko ainoastaan minusta vain? Makkarit on omassa osiossaan, niissä on valkoiset kalusteet jne.
En tajua miksi ne on alkaneet ärsyttää minua näin tavattomasti...
Ap
Googlaa vaikka sisustusvärejä, tai katsele muuten sisustuskuvia, kyllä löydät mieleisesi väriskaalan.
Valkoista maalia seiniin. Ei se niin kallista ole.