Vierailija

Itse rakastan matkustelua ja tummia eteläeurooppalaisia miehiä. Minulla on yleensä aina jotain pientä säätöä ja lomaromansseja paikallisten kanssa. Matkustelen yleensä pari kertaa vuodessa, kesäloma on vuoden kohokohta kun suuntaan etelän lämpöön rentoutumaan ja nauttimaan paikallisista miehistä. Tänä kesänä Kreikka, edellisinä vuosina oli Italia, Albania ja Kroatia muun muassa. Ihania miehiä! Älkää väittäkö että eivät olisi komeampia kuin Suomessa. 😉

• ylös 7
  • alas 13

Kommentit (14)

Vierailija

En. Miehellä ei ole edes passia, eikä meillä ole muutenkaan ollut koskaan varaa matkustaa ulkomaille. Joudutaan harrastamaan seksiä lähinnä kotona.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Koko konsepti on täysin hämärä.
Saisin seksiä Suomessakin, miksi hitossa pitäisi matkustaa ulkomaille sitä varten. Ja vielä harrastaa sitä jonkun vieraan randomin kanssa. Naiset eivät ole sellaisesta kiinnostuneita yleensä toisin kuin miehet. En ole ikinä tehnyt niin enkä ole kuullut kenenkään tutunkaan tehneen. Olisi kerrassaan outoa ja poikkeavaa. Siksi epäilen aloitusta jonkun sairaalloisen mustasukkaisen miehen provoksi.

• ylös 13
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En käy seksimatkoilla. Joillain reissuilla olen harrastanut seksiä mutta se ei ole ollut pääasiallinen tarkoitus matkalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koko konsepti on täysin hämärä.
Saisin seksiä Suomessakin, miksi hitossa pitäisi matkustaa ulkomaille sitä varten. Ja vielä harrastaa sitä jonkun vieraan randomin kanssa. Naiset eivät ole sellaisesta kiinnostuneita yleensä toisin kuin miehet. En ole ikinä tehnyt niin enkä ole kuullut kenenkään tutunkaan tehneen. Olisi kerrassaan outoa ja poikkeavaa. Siksi epäilen aloitusta jonkun sairaalloisen mustasukkaisen miehen provoksi.

Harrastan seksiä toki Suomessakin jos sattuu huvittamaan, yleensä tosin silloinkin ulkomaalaisten miesten kanssa. En tosin ihan aina etsi seksiseuraa lomilla, mutta jos miniromanssi on tarjolla niin miksi en tarttuisi tilaisuuteen? Yksinkertaisesti pidän tummia miehiä huomattavasti puoleensavetävämpinä. Itse olen 30v kivannäköinen nainen, eli seuraa ei varsinaisesti tarvitse missään vaivalla etsiä, ek Suomessa eikä muuallakaan.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huorahtelevat naisethan kyllä harrastaa tuollaista, mutta eivät ne joilla on edes jonkinlainen moraali tallella.

Tässä totuus lyhykäisyydessään.

Vierailija

En käy. En ole koskaan edes käynyt saksaa etelämmässä ja lomilla käyn pelkästään lasten kanssa.

Vierailija

En. Käyn naispuolisen ystäväni kanssa kerran talvessa etelässä vain ja ainoastaan auringon ja lämmön vuoksi. Rakastan aurinkoa, ei tulisi mieleenkään miesten kanssa säätää siellä yhtään mitään.

Vierailija

En käy tarkoituksella, mutta joskus, jos hyvää seuraa löytyy, niin miksei. Kreikassa käyn joka kesä, kivoja tanskalaismiehiä olen löytänyt ja kreikkalaisiakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huorahtelevat naisethan kyllä harrastaa tuollaista, mutta eivät ne joilla on edes jonkinlainen moraali tallella.

Tässä totuus lyhykäisyydessään.

Mitäs moraalitonta omasta seksuaalisuudestaan nauttimisessa on? Totuus on se, että parempi nauttia maallisista iloista kun vielä voi, mullan alla voi olla vähän hiljasempaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat