Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joo, tänne alakertaan kuuluu todella selvästi nuo äänet. Oma pönttö tyhjenee kertavedolla, joten en ymmärrä mistä voi olla kyse. Onko hänen ruokavaliossaan liian vähän kuitua, jolloin kakka tarttuu posliiniin, vai onko kyse jostain OCD-tyyppisestä käytöksestä?

• ylös 11
  • alas 47

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mielenkiintoista pohdintaa. Naapurikyttäys on tässä viety todella tappiin. Rispektiä.

Kuinka usein tää tuplveto toistuu. Jos daamin ravinto vähäkuituista tuskin käy kakkosella päivittäin. Kuuluuko käsisuihkun suhinaa entä vessapaperin skrollausta?

Oisko sun mahdollista tarkkailla mimmin ruokakauppakäyttäytymistä ja saada näin lisäinformaatiota?

• ylös 121
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos se on joskus aiheuttanu tukoksen ja siitä jäi jotain traumoja. Ottaa nyt varmanpäälle ja tuplahuuhtelee.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Naisen syömisiä lienee helpoin tarkkailla kyttäämällä naista hänen poistuessaan asunnostaan. Välillä hänenkin täytyy viedä roskat, ja sinä menet sitten etsimään sen pussin roskiksesta. Harmi vain, että monet kuituja sisältävät aineet ovat aika hitaasti kuluvissa paketeissa, joten roskia pitäisi tutkia aika pitkäjänteisesti.

• ylös 56
  • alas 2
Vierailija

Taidat aloittaja puhua minusta.. :) ja joo, olen kieltämättä seksikäs ja joskin vähän lihava. Jouduin vetämään aikaisemmin vessan kaksi kertaa koska tuli niin iso p*ska ettei mennyt kerralla alas :D

• ylös 53
  • alas 3
Vierailija

Minä teen samoin vaikka olen hoikka.
Ensin kakkaan. Vedän heti niiden plumpsahdettua pöntön ettei vessa haise liikaa.
Sitten pyyhin ja jos jaksan niin pesen bideellä. Ja vedän ne paperit vielä.
Ei sen kummempaa salaisuutta.

• ylös 64
  • alas 8
Vierailija

Mä oon superhygieeninen, ja vedän isommalla hädällä vessan aina kahdesti. Kun pitää ensin pyyhkiä enimmät, sitten suihkutella ja kuivata. Tätä tosin tapahtuu vain kerran päivässä, ja pikkuhädät hoituvat yhdellä huuhtelulla. Mielenkiintoisiin asioihin sinä kyllä kiinnität huomiota...

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Voi olla kasvissyöjä. Niiltä tulee paljon kakkaa. Joutuu vetää pöntön puolessa välissä, muuten menee täyteen.

• ylös 16
  • alas 8
Vierailija

Vieläkö kahdesti vetäminen jatkuu?

On väärin tehdä näin mielenkiintoinen avaus antamatta siitä väliaikatietoja.

Voisitko tehdä tikusta asiaa hänen vessaansa? Voisit tarkistaa että toimiiko se..

Ei tarvi olla yhtään tunkeileva tms, menet vaikka nyt heti kilkuttamaan ovikelloa ja kun hän avaa kysyt vaikka että "Anteeksi, saanko käydä vessassasi huuhtomassa tämän wc-paperitupon alas." Se on täysin normaalin naapurikäytöksen rajoissa..

Ole kohtelias, katso silmiin, hymyile. Ja avaa wc:n ovi hänelle kevyesti kumartaen..

Voi, mulla on niin hyvä mieli tästä.

Käypäs nyt heti ja tule sitten tänne antamaan lisätietoja.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Se seksikissahan on hirveä vesirosvo. Päivässä 2,5 tuntia suihkussa ja joka vessareissulla 2 (kaksi) huuhtelua..

Kyllä pitäisi alkaa selvittämään! Ja heti:)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Mä usein niistän käsienpesun jälkeen ja siinä tulee sitten vedettyä paperit alas toisella huuhtelulla.

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Mitenköhän seksikkyys liittyy vessatapoihin? Voisitko tätäkin asiaa tutkia yhtä tarkasti, kuin naapureitasi?

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Sillä on siellä mies joka käy vessassa sen jälkeen. Mieti mitä ne on yöllä tehneet... Kuuluiko kiihkeitä ääniä? Uuh...

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vedensäästömalli. Itsellä sama vika, aika usein joutuu vetämään kahdesti ja nykyään tulee vedettyä kahdesti ihan tarkastamatta jos käyn kakkosella.

Vierailija

Onko kyseessä ainoastaan se nuori seksikäs joskin lihava nainen vai onko kenties joku muukin naapurisi vetänyt vessan kahdesti lyhyen ajan sisällä vaikkapa nyt viimeisen puolen vuoden aikana?

Vierailija

Meneekö tämä kahdesti huuhtelu kenties kuukautiskierron mukaan?

Vinkkinä sulle ap, kun tongit niitä seksikissan roskia niin laita aina päivämäärät ylös kun löydät tamppooneja ja verisiä rättejä sieltä. Vertaat sitten niiden esiintymistä huuhtelukertojen määrään.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen samoin vaikka olen hoikka.
Ensin kakkaan. Vedän heti niiden plumpsahdettua pöntön ettei vessa haise liikaa.
Sitten pyyhin ja jos jaksan niin pesen bideellä. Ja vedän ne paperit vielä.
Ei sen kummempaa salaisuutta.

Juuri näin! Terveisin yläkerran läski

Arvoisa yläkerran läski!

Voisitko käydä kertomassa alakerran naapurillesi syyt vessakäyttäytymiseenne. Jos vaikka hän ei ole vielä hereillä palstailemassa vielä eli silloinhan hän olisi vielä ilman tietoa Totuudesta..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat