Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dualingus

Vierailija
01.07.2017 |

En tiedä onko tälle suomenkielistä termiä, mutta kyseessä siis akti jossa kaksi henkilöä nuolee samaan aikaan naisen pillua tai persettä.

Onko täällä naisia jotka ovat saaneet kokea tätä?

Itse valitettavasti en ole saanut, mutta en voi kuvitella mitään mikä olisi parempaa seksissä kuin että kaksi miestä samaan aikaan nuolisi minua, toinen klittaa, toinen persettä.

N35

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä heteromiehelle aika suuri ongelma, se toinen mies. Mutta onhan noita bi/metro/sapio/poly/demi/yms seksuaaleja, ehkä niistä löytyy.

Vierailija
2/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos toinen nuolijoista olisikin nainen? Vaikka siellä peppupuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos toinen nuolijoista olisikin nainen? Vaikka siellä peppupuolella.

Jos nainen on bi, niin miksi ei?

Tumblr-blogikin löytyi asiasta kun taas haaveilin asiasta:

http://dualingus.tumblr.com

Ap

Vierailija
4/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä heteromiehelle aika suuri ongelma, se toinen mies. Mutta onhan noita bi/metro/sapio/poly/demi/yms seksuaaleja, ehkä niistä löytyy.

Meh. Kyllä minä voisin vaimoani nuolla yhtäaikaa toisen miehen kanssa, jos hän pyytäisi. Naisellehan siinä nautintoa tuotetaan.

Vierailija
5/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meh. Kyllä minä voisin vaimoani nuolla yhtäaikaa toisen miehen kanssa, jos hän pyytäisi. Naisellehan siinä nautintoa tuotetaan.

Minun naiseeni ei toinen mies todellakaan koske, hyi helvetti.

Toisen naisen kanssa olisi ihan ok, jos naiseni sitä haluaisi. Itselläni ei ole tämmöistä fantasiaa.

Vierailija
6/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen voisi olla mukana, muttei miestä koskaan. Ja tuskin olisi ongelma kun naiset usein fantasioivat naisista.

Vierailija
7/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ajatus. Pitääkin heti ehdottaa vaimolle kun seuraavan kerran saadaan toinen mies käyttöön. Alistuva aisurina haluan nuolla persettä.

Vierailija
8/8 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monelle naiselle sopisi, että toinen nainen tulisi mukaan imemään miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän