Kelan tuet - monenko aikaan tilille?
Hei, monenko aikaan Kelan tuet rapsahtaa tilille?
Kommentit (9)
Minulla näkyy yleensä kai jo puolenyön jälkeen, joskus kurkkasin kun satuin olemaan valveilla ja oli 1 yöllä tilillä ainakin silloin. Äsken kävin maksamassa pari laskua, että kyllä minulla ainakin jo näkyy. Pankkina on OP.
3 ei ole tainnut kuulla sairastumisesta? Tai asiasta, joka voi kohdata ihan kaikkia, sitä kutsutaan työttömyydeksi. Toivo vaan, ettei osu koskaan omalle kohdallesi, tuntuu nimittäin pahalta lukea tuollaisia kommentteja, vaikka tekisi kaikkensa että sinne pääsisi.
Harvoin tulee ennen neljää, olen valvonut sen verran monta yötä. Niillä menee aikaa kun kaikki eurooppalaiset pankit käyvät maksunsa läpi puolen yön jälkeen. Ja ne maksut käyvät kierroksella jossain päin eurooppaa ensin. Minulla siis tulee yleensä 4-6 välillä. Joskus harvoin tullut 6.30 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, monenko aikaan Kelan tuet rapsahtaa tilille?
Tupakat loppu ja pitäisi saada viikonlopuksikin siideriä?
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Urpo. Kyseessä voi olla muukin kuin työttömyyspäiväraha.
Usein on tuki tullut jo aamuyön ajojen aikaan, tavallisesti jo ennen aamukahdeksaa kuitenkin.
Mulla on ainakin kelan näkynyt aina heti puolen yön jälkeen maksupäivänä. Kela ilmoittaa maksupäivän sivuillaan. Sossun tuet saattaa näkyä iltapäivällä tai vasta neljän jälkeen alkuillasta.
Kaikki, jotka täällä vittuilee. Joo, joku on työtön ja yrittänyt saada töitä pitkään. Joku on lapsen kanssa kotona yksin ja miettii, oisko vara hakea se uusi isompi amme, kun ei vauva enää mahdu. Yms.
Lakatkaa oikeasti vittuilemasta. Meille jotka eletään työmarkkinatuella vittuillaan ihan tarpeeksi kaupan hinnoissa. Kiva syödä melkein koko kuukausi vain makaronia. Mulla siis opiskelut alkamassa ja miehellä oppisopimus. Onneksi itekin oon niin vanha, että saan opiskella työmarkkinatuella.
Pitäisi olla kuuteen mennessä aamulla jos pankilla ei ole ongelmia.