Oletko vapaaehtoisesti miehetön?
Kommentit (12)
Kyllä olen. En ole juuri kenellekään kertonut olevani, joten varsinaisesti paheksuntaa en saa. Sen sijaan jatkuvasti kuulen kyllä ihmettelyjä ikisinkkuudestani.
Nykyisin kyllä. Kärsin ensin miehettömyydestä pitkään, mutta sopeuduin ja hyvä näin.
Minä en välitä mitä muut ajattelevat. Tämähän on minun elämäni! Olen tyytyväisempi ilman miestä. Kaksi pitkää avioliittoa takana. Nyt on seesteisempää.
Olen vemi, olen ollut käytännössä aina. Rakastajia on ollut, on ja tulee olemaan. Mutta miestä en ota. Mieluummin otan koiran, siitä jää vähemmän karvaa sohvaan.
🇺🇦🇮🇱
Olen. Lapset on kohta omillaan, ja sitten nautin yksinolosta. Viihdyn mainiosti omassa seurassa, enkä kaipaa parisuhteeseen väistämättä kuuluvaa säätöä.
Olen. Tarvitaan todellakin Ihmemies, että enää jaksaisin edes ajatella, että nyt valitsen fiksummin.
Noh, olen lesbo, eli... joo?
Olen kyllä osittain vapaaehtoisesti naiseton.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tarvitaan todellakin Ihmemies, että enää jaksaisin edes ajatella, että nyt valitsen fiksummin.
Kelpaako Richard Dean Anderson ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Richard Dean Anderson ?
:D
No ei, ihan liian siisti, se Ihmemies oli jonkunlainen metafora sille, että mun toiveet on mahdottomia. Pitää olla skarppi, mutta pitää olla rento elämänasenne. Itsestään pitää pitää huolta, liikkua, mutta ei saa kuntoilla liikaa jne. ;D
En ole vemi.