Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni muljahteleva patti niskassa/kaulalla

Vierailija
28.06.2017 |

Korvan alapuolella niskassa/kaulassa pieni sormin tuntuva patti joka muljahtelee liikuteltaessa. Voiko imusolmukkeita olla tavallaan tuossa niskan puolella alhaalla ei missään hiusrajassa tai kallonpohjassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on enemmän kaulan puolella, voi olla suurentunut kilpirauhanen. Itse löysin vahingossa myös muljuvan patin. Kasvainhan siellä oli kilpirauhasessa. Ei ole enää :)

Vierailija
2/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Rasvapattina olen pitänyt kun on siinä ollut kai vuosia eikä muuttunut mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganglio

Vierailija
4/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kilpirauhasessa. Vähän niinku korvan alapuolella, mutta en oikein tiedä onko tämä ny enemmän niskan vai kaulan puolella.

Vierailija
5/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetki minä kokeilen. Juu. Liikkuu ja muljahtelee. Ei ole syytä huoleen, mutta kirjoitan sinulle kuitekin lähetteen.

Vierailija
6/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niitä monta. :) Ollut jo niin kauan kuin muistan. Eihän niitä muuten huomaa, paitsi silloin kun on tulehdus. Kesäisin turpoavat myös sääskien pistojen vuoksi. Olen niille allerginen. :(

Vierailija
7/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti todennäköisesti

Vierailija
8/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumia selkä/hartia-seudulla. Aiheuttaa patteja. Yleensä yksi selkeä ja vain toisella puolella. Nimim. kokemusta on. Hierojalle/fysioterapeutille mars. 

Vierailija
9/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut imusolmuke. Käy näyttämässä lääkärille.

Vierailija
10/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka iso se on? Kyllähän ihan normaalit imusolmukkeet tuntuvat sormiin, kaulalla on vaikka kuinka paljon imusolmukkeita. Minullakin on tuollaisia n. herneenkokoisa vaikka kuinka monta ja sitten on ne suuremmat kaulan molemmin puolin, joita lääkäritkin tunnustelee kun on infektio tms.

Vierailija
11/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta ovat imusolmukkeita ja normaalia.

Vierailija
12/12 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lapsesta asti. Vasemman korvan alapuolella, ehkä hieman enemmän niskassa. Kun laittaa kaksi sormea päälle, niin voi muljautella. En ole pitänyt minään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi