Miten tämä voi olla mahdollista?
Olen nyt kahtena päivänä pyöräillyt 15 km per päivä ja tuntuu kuin olis painoa pudonnut 5 kg (Huom. tuntuu, en ole punninnut)! Laittaessani pyöräilyhousut jalkaan vyötärö kirjaimellisesti vyöryi housunkauluksien yli. Tuntui, että jenkkakahvat oikein korostui näissä. Samoin pyöräillessä, housunkaulus rullautui mahaläskien ja jenkkakahvojen tieltä ikävästi lähes häpyluun tasolle. NO, tänään lähtiessäni jälleen urakalle, olikin yön aikana tapahtunut ihme: housut istuvat täydellisesti, ei merkkiäkään mistään jenkkojen ja röllyköiden vyörynnästä (toki molempia yhä vähän on).
Siis voiko muka näin nopeasti aineenvaihdunta kiihtyä? Tai rasva palaa? Olen aiemmin urheillut hyvinkin säännöllisesti, voiko jonkinlainen lihasmuisti tms. selittää tämän? Mielestäni en toiveajattele, vaan peilissä on nyt sutjakkaampi figuuri.
Kommentit (7)
Paljon mahdollista sekin, mutta vedin nämä jalkaan valmiiksi käytettyinä enkä pestyinä..siks ajattelin, että voiko muka aineenvaihdunta saada näin nopeasti jonkun shokkireaktion?
Olisiko nesteturvotusta joka poistunut ? Läski ei kyllä tuota tahtia sula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kahtena päivsä. Samoin pyöräill.
Siin peilissä on nyt sutjakkaampi figuuri.
Olet sika läski siideriValas!! Sidukka pöhötys hieman laski.
Totta muuten, mutta en juo sidukkaa. Kaljaa menee kyllä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko nesteturvotusta joka poistunut ? Läski ei kyllä tuota tahtia sula.
Mistä tulee ihmiselle tällainen määrä nestekertymää? Huh..
Juu tiedän, että rasva ei näin nopeasti voi palaa, mutta ehkä nesteiden poistumisnopeus onkin aiemman aktiivisen urheilun ansiota? Keho luulee, että tää on sitä samaa piiskaa taas..?
Ja muutenko ei ole ollut samanlaista?
Itsellä maha turpoaa syödessä, ja olen aamulla mahasta aina "hoikempi" kuin päivällä, kun olen aloittanut syömisen.
Ei. Olen ollut rasittavan turvoksissa jo jonkun aikaa - edes aamukropassa ei ole ollut juuri eroa päiväsaikaiseen pöhötykseen. Siksi otinkin projektiksi tuon pyöräilyn. Nyt tuntuu toisaalta hyvältä ja toisaalta hölmöltä: miten tämä voi olla näin helppoa, miksi en aloittanut aiemmin (tosin pyöräillessä kyllä kirosin itsekseni, että miks hitossa lähin tähän)..
Olen edeltävästi (n. 3 viikkoa) noudattanut vähärasvaista ja -hiilarista ruokavaliota, josta en ole huomannut mitenkään merkittäviä vaikutuksia. Nyt pyöräily tuntui kuitenkin jotenkin tyhjentäneen potin..
Mahdollista tuokin lihasmuistihommeli, mutta olisiko ne pyöräilyhousut kuitenkin vain venyneet käytössä?