Miamin hotellit, suosittele n. 4 tähden hotellia!
Maaliskuussa ollaan lähdössä, alueena Miami Beach/South Beach. Hinta max 350 e / yö. Onko joku käynyt, kertokaa kokemuksia
Kommentit (11)
Ritz-Carlton tai Marriot on yleensä hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sitten lutikoihin. Niitä on hotelleissä vaikka olisi tähtiä enemmänkin.
Komppaan tätä. nimimerkillä iho paukamilla aamulla. Onneksi sentään ei tulleet kotiin asti tavaroiden mukana.
Meillä oli torakoita Fort Lauderdalessa ... inhottavaa. Elämäni ainoat lutikat olen tavannut Englannissa.
Hotel du Ludéluola
Hotel Bed Bugs Everywhere
Hotel Bed Bugs to Finland
Kannattaa tosiaan vähän katsoa sitä hotellia. Tuolla hinnalla saat varmaan jo hyvän. Me aikanaan otimme netistä halvimman mahdollisen motellin sieltä jostain, kun aamulla jatkettiin matkaa. Jos ei olisi oltu niin väsyneitä yöllä lennon jälkeen, olisi etsitty joku toinen. Nyt iän myötä vielä enemmän olen tajunnut, millaisessa lävessä siellä oltiin miehen kanssa kaksin. Se oli jonkun kadun kulmassa, porukka kadulla oli jokseenkin epämääräistä. Huone oli aivan järkyttävä, enää aivokudoksen kappaleet seinältä puuttui. Naapurihuoneessa oli koko ajan jotain trafiikkia ja onneksi kukaan ei tunkeutunut vahingossa meidän huoneeseen jne. No, voi kuvitella millainen pesä on Floridassa slummialueen motelli.
Miamissa on kyllä niin upeita hotelleja, joissa todellakaan ei lutikoita ole.
Jos 350 e /yö satsaat hotelliin , niin pääsee aivan upeisiin rantahotelleihin.
Itse pidän enemmän rauhallisimmista osista Floridaa, mutta jos juuri tuolla Miamissa haluat majoittua, niin on varaa mistä valita!
Kiva kuulla kommentteja, mutta osaisitteko vinkata jotain tiettyä hotellia?
The Redbury South Beach, oltiin keväällä siellä ja todella tyytyväisiä oltiin hotelliin. Suosittelen! :)
Varaudu sitten lutikoihin. Niitä on hotelleissä vaikka olisi tähtiä enemmänkin.