Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiraihmiset!! Jos lähdet reissuun, otatko koiran mukaan?

Vierailija
22.06.2017 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan työntävät koiransa muiden nurkkiin.

Vierailija
2/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaan reissuille olen ottanut useasti mukaan, jos aktiviteetit eivät ole vaatineet koiran jättämistä yksin matkan aikana. Riippuu myöskin paljon koirasta, tykkääkö matkustaa autossa tai pystyykö olla junassa jännittämättä.. Ulkomaille en lähtisi koiran kanssa lomalle, vaan vien koiralle tuttuun hoitopaikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minne lähdetään. Kotimaan reissuille tuttujen luo tai mökkeilemään koira tulee mukaan, mutta ulkomaanmatkoille ja paikkoihin joihin koiraa ei voi ottaa mukaan, ei koiraa tietenkään oteta, vaan hankimme koiralle ja kahdelle kissalle hoitajan kotiin.

Vierailija
4/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin työntävät. Koiraa hoidetaan silloin ku itelle sopii ja tiukan paikan tullen karvapallero työnnetään ties kenelle sukulaiselle tai kaverille hoidettavaksi. En enää hoida yhtäkään koiraa edes korvausta vastaan. Hoitakaa ite koiranne tai viekää jonnekin kenneliin.

Vierailija
5/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin otan mukaan. Ulkomaan reissulle en ottaisi.

Vierailija
6/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on koira hommattu, ollaan matkusteltu sen ehdoilla. Koira jää kotiin, jos päivän reissu. Jos pidempi, otetaan mukaan. Yöpyy hyvin hotelleissa ja jää huoneeseenkin yksin tarvittaessa. Ulkomailla ei ole käyty, koska on se koira. Lapset purnaa tästä, mutta eivät vaihtaisi kyllä koiraa ulkomaanmatkoihinkaan. Koira isohko ja niin rakas, ettei voi jättää kenelle tahansa ja sellaista ei ole vielä ollut, jolle jätettäisiin.

Vierailija
7/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. Aina. Koirani on kumppanini ja ystäväni. Reissataan viikottain, rakastaa autoja, junia, metroa, spåraa.. Kaikkea mikä liikkuu.

Minulla on ennenkin ollut koiria, mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa näin.

Tosin nyt elän yksin, ja kaikki ovat tottuneet siihen että hurtta on mukanani.

Olemme tiimi.

En tietenkään vie asuntoihin joihin koira ei sovi.

En itsekään tiedä miten tässä näin kävi, kyseessä vain on reissukoira 😊

Osaa olla yksin kotonakin, mutta kun rakastaa kaikkia, tulee mukaani jopa töihin. Ja pomon lupa on.

Vierailija
8/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, paitsi ulkomaille. Kerran vuodessa vien viikoksi hoitolaan. En näe sitä pahana.

Vierailija
9/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mukaan, yleensä vien hoitolaan.

Vierailija
10/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiralla on passi ja se on päässyt myös pienille ulkomaan matkoille, kuten Viroon ja Ruotsiin. Jos käydään pitemmillä matkoilla, voidaan viedä se hoitoon minun vanhemmilleni. Minun vanhempani tuovat koiransa meille hoitoon, jos menevät esim. Espanjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän