Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Tuisku ei siis koskaan aio tulla kaapista

Vierailija
22.06.2017 |

Onko asia nyt näin? Vai tekeekö sen sitten 45-vuotiaana jossain haastatteluohjelmassa?

Ja tämä asia todellakin kuuluu meille. Hän on julkisuuden henkilö pahimmasta päästä ja elää julkisuudesta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos ihminen on hetero tai vastakkaisen sukupuolen kanssa vakisuhteessa elävä bi ja kertoo puolisostaan mediassa on se omasta elämästään puhmista. Jos homoseksuaali henkilä tekee samoin ei hän kerrokkaan elämästään vaan seksuaalisuudestaan. Ja samaan aikaan kun homofoobikot vaativat, että olkaa vaan homoja kunhan ette tule "hieromaan sitä meidän naamaan ja julistamaan omaa homouttanne joka paikassa" vaativat he myös ihmisten tulemista kaapista olivatpa nämä siellä tai eivät.

Ihan tavallisia, neutraalisti kenen vaan terveeseen ja muita vahingoittamattomaan seksuaalisuuteen suhtautuvia ihmisiä ei kiinnosta.

Minusta on järkevää kiinnostua vain niiden kanssaeläjien sukupuolesta ja suuntautumisesta joiden kanssa itse kaipaisi seksiä. Näin ollen lähes koko maailman väestö saa puolestani olla ihan mitä on, salassa tai julkisesti, ihan kuten itse tahtovat.

Vierailija
2/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tää ollut sitä tulemista kaapista ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa yksinkertasuudessaan vastaus kaikkeen:

- Multa on kysytty sata kertaa sitä, miksi mä en avaa mun yksityiselämää tai seksuaalista suuntautumista ihmisille. Nyt mä voin olla, että miksi helvetissä mie tekisin sen, kun ihmiset kuulee mun musiikissa, spiikeissä, kaikessa mun ajatuksen mun viestistä. Siitä tulee sellainen olo, että nimenomaan! Ei sillä oo mitään väliä! 

Vierailija
4/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan unpihåmåhan se on.

Vierailija
5/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa yksinkertasuudessaan vastaus kaikkeen:

- Multa on kysytty sata kertaa sitä, miksi mä en avaa mun yksityiselämää tai seksuaalista suuntautumista ihmisille. Nyt mä voin olla, että miksi helvetissä mie tekisin sen, kun ihmiset kuulee mun musiikissa, spiikeissä, kaikessa mun ajatuksen mun viestistä. Siitä tulee sellainen olo, että nimenomaan! Ei sillä oo mitään väliä! 

Ootsie Ana?  <3 <3

Vierailija
6/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Eihän tuo naisia kiinnosta kuiteskaan. 

Vierailija
7/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Antti viihtyy kaapissa, niin sallittakoon se hänelle. Eipä ainakaan kirjota muistelmia, miten eka peppupano sattui. Niitä on jo liikaa ilmestynyt.

Vierailija
8/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on ihan hetero, ja haluaa pitää naissuhteensa yksityisenä. Ja hyvä niin. Kaikista julkkismiehistä liikkuu huhuja, todella lapsellista.

Vierailija
9/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voisi tulla enemmän ulos kaapista kuin Antti Tuisku? Ainoastaan menemällä ap:n ovelle soittamaan ovikelloa ja sanomaan sen ap:lle suoraan samalla kun ojentaisi tälle allekirjoitetun todistuksen aiheesta....

Vierailija
10/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänhän on ollut selvästi homo ihan siitä asti, kun tuli julkisuuteen. Ei sen homompaa ole. Äänikin on korkea ja puhetapa ja kaikki. Ihan selvä tapaus. Mikä se banaaninsyöntimainoskin oli...

Vierailija
11/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt monet kerrat Antin saman brunetin kanssa.  ja naiselta näyttää. 

Vierailija
12/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Antti Tuisku ole omassa yksityiselämässään juuri sitä mitä haluaa olla. Miksi se pitäisi sitten julistaa koko kansalle? Voin vaan nähdä kuinka täällä olisi raivoketjut käynnissä kuinka Tuisku avautuu suhteistaan.

Vierailija
13/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos ihminen on hetero tai vastakkaisen sukupuolen kanssa vakisuhteessa elävä bi ja kertoo puolisostaan mediassa on se omasta elämästään puhmista. Jos homoseksuaali henkilä tekee samoin ei hän kerrokkaan elämästään vaan seksuaalisuudestaan. Ja samaan aikaan kun homofoobikot vaativat, että olkaa vaan homoja kunhan ette tule "hieromaan sitä meidän naamaan ja julistamaan omaa homouttanne joka paikassa" vaativat he myös ihmisten tulemista kaapista olivatpa nämä siellä tai eivät.

Ihan tavallisia, neutraalisti kenen vaan terveeseen ja muita vahingoittamattomaan seksuaalisuuteen suhtautuvia ihmisiä ei kiinnosta.

Minusta on järkevää kiinnostua vain niiden kanssaeläjien sukupuolesta ja suuntautumisesta joiden kanssa itse kaipaisi seksiä. Näin ollen lähes koko maailman väestö saa puolestani olla ihan mitä on, salassa tai julkisesti, ihan kuten itse tahtovat.

Kuka on homoseksuaali Henkilä?

Vierailija
14/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että ei ole tullut kaapista läheisilleen?

Jokainen julkista työtä tekevä kirjailijasta laulajaan elää julkisuudesta ja on työnsä velkaa yleisölle, ei sen enempää (ja sekin on paljon). 

Mikä sinua kiinnostaa siinä julkisessa kaapista ulostulossa? Että hän kuvailisi naistenlehdessä tai jossain tv-ohjelmassa ekan panonsa, vai? Miksi tilittäminen ja avautuminen saa niin monet kuolaamaan, en tajua. 

Vierailija
15/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi tulla kaapista ulos, kun kaikki tietää jo sen olevan homo tai vähintään bi. Oikeasti. Kaapista ulostuleminen tarkoittaa että on teeskennellyt muille heteroa, ja sitten kertoo kuka oikeasti on.

Vierailija
16/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ootteko katton sitä hanurivideoo? En pystyny kattoo loppuu, oli liian nolo! Se tanssi - voi helvata!

Vierailija
17/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap enemmän kuunnella Antin musiikkia, vastaus löytyy sanoista. Miksi ap tarvitset tunnustuksen? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :)

Vierailija
18/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan se joku aika Snapchatissa vitsaili miespuolisen stylistinsa kanssa et "kuinkahan moni luulee, että me seurustellaan" ja oli vielä et varmaan moni kun ovat aina yhdessä joka paikassa. Eivät siis seurustele kuitenkaan! Mutta näkeehän sen kaikesta, että ei sille ole mikään ongelma olla miesten lähellä tai piilotella mitään. Ei vaan halua koko kansan edessä avata suhteita, koska liittyy aina toinen osapuoli. 

Vierailija
19/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä väliä ole, koska nauttii homoyleisön suosiosta ilman kaapista tulemista. Sillanpää taas menetti paljon vanhoja faneja (kieltämättä häntä fanittaneen homofoobikkosukulaiseni kauhureaktio oli näkemisen arvoinen!).

Vierailija
20/24 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeen lokeroitua. Kai sitä ihminen saa näyttää ja pukeutua miltä haluaa ja tehdä asioita kenen kanssa haluaa ilman että pitää omaksua joku lokero ja sitten elää sitä roolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä