Toivottavasti UV:sta ei loikkaa enempää kansanedustajia persuihin ettei hallitus kaadu! :(
Just lähti Kike takaisin. Kohta tuolla hallituksella ei ole mahdollisuutta saada tärkeitä päätöksiä läpi.
Kommentit (17)
Arvaa vaan, kuinka paljon vaikutusvaltaa näillä vaa'ankielikansanedustajilla on? Hehän voivat käytännössä vaatia mitä tahansa, koska voivat muuten kaataa hallituksen!
Toivottavasti kaatuu ja mahdollisimman äkkiä että saadaan uuden vaalit ja vasemmiston dream team johtamaan maa entistä syvemmälle lamaan ja suurtyöttömyyteen.
Itse olisin ajatellut jos olisi tuollainenv tilanne ja pitäisi loikata että mitä minä hyödyn.
Kike haistelee tuulia ja kuuntelee uusimpia kannatusmittauksia, ja haluaa edes takaisin loikkimalla vaan varmistaa kuuluvansa suositumpaan porukkaan. Veikkaan, että Kike ei enää pääse läpi seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ajatellut jos olisi tuollainenv tilanne ja pitäisi loikata että mitä minä hyödyn.
Mitä muuta kuvittelet kansanedustajien ajattelevan kuin että mitä minä hyödyn? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Näkökulma: Halla-aho aikoo viedä hallitukselta enemmistön
-
Loikkiminen on näemmä geeneissä, linkin mukaan kiken isä loikkasi aikanaan ensin smp:stä skyp:n, sitten takaisin smp ja lopulta vielä kerran skyp.
Jos hallitus kaatuu, niin miten Suomen käy? Toivottavasti saavat ainakin viinalait kuntoon että voi olla kännissä koko ajan kun Suomi vaipuu ikuiseen lamaan.
Ois kyllä tosi hirveetä, jos tää hallitus kaatuis. Sipilä on ihana ♡ Orpokin haluaa lisää mamuja ja samaan aikaan leikkauksia. On ne suloisia!
Hyvä, Kike! Nyt vaan lisää loikkareita palaamaan ruotuun! Järjetön temppu oli koko uuvattien touhu! Persut saavat seuraavissa vaaleissa uuden jytkyn, tältä näyttää!
Sipilä täydentää hallitustaan ruotsalaisilla ja/tai kristillisillä. Ainakin ruotsalaiset tulevat varmasti kun saavat Seinäjoen sotepiirin siirrettyä Vaasaan. Samalla Sinisen Unelman ministeripaikkojen määrä putoaa, vaikka heidät ostettiin juuri niillä sekä Soinin palkkioviralla.
Vierailija kirjoitti:
Kike haistelee tuulia ja kuuntelee uusimpia kannatusmittauksia, ja haluaa edes takaisin loikkimalla vaan varmistaa kuuluvansa suositumpaan porukkaan. Veikkaan, että Kike ei enää pääse läpi seuraavissa vaaleissa.
Ihmettelinki Kikeä miksi loikkasikaan Soinin Audin takapenkkiä tukemaan, parempi näin. -
Ministerit ei loikkaa se on satavarma mutta ne muut. Mitä ne hyötyy?