Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti UV:sta ei loikkaa enempää kansanedustajia persuihin ettei hallitus kaadu! :(

Vierailija
22.06.2017 |

Just lähti Kike takaisin. Kohta tuolla hallituksella ei ole mahdollisuutta saada tärkeitä päätöksiä läpi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerit ei loikkaa se on satavarma mutta ne muut. Mitä ne hyötyy? 

Vierailija
2/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan, kuinka paljon vaikutusvaltaa näillä vaa'ankielikansanedustajilla on? Hehän voivat käytännössä vaatia mitä tahansa, koska voivat muuten kaataa hallituksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaatuu ja mahdollisimman äkkiä että saadaan uuden vaalit ja vasemmiston dream team johtamaan maa entistä syvemmälle lamaan ja suurtyöttömyyteen.

Vierailija
4/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sote ei kaadu! :/

Vierailija
5/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hallitus kaatuu niin että kumina käy. 

Vierailija
6/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sote kaatuu!

Vierailija
7/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ajatellut jos olisi tuollainenv tilanne ja pitäisi loikata että mitä minä hyödyn. 

Vierailija
8/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kike haistelee tuulia ja kuuntelee uusimpia kannatusmittauksia, ja haluaa edes takaisin loikkimalla vaan varmistaa kuuluvansa suositumpaan porukkaan. Veikkaan, että Kike ei enää pääse läpi seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
9/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ajatellut jos olisi tuollainenv tilanne ja pitäisi loikata että mitä minä hyödyn. 

Mitä muuta kuvittelet kansanedustajien ajattelevan kuin että mitä minä hyödyn? 🙄

Vierailija
11/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkökulma: Halla-aho aikoo viedä hallitukselta enemmistön

-

Loikkiminen on näemmä geeneissä, linkin mukaan kiken isä loikkasi aikanaan ensin smp:stä skyp:n, sitten takaisin smp ja lopulta vielä kerran skyp.

Vierailija
12/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa! :(

Vierailija
13/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hallitus kaatuu, niin miten Suomen käy? Toivottavasti saavat ainakin viinalait kuntoon että voi olla kännissä koko ajan kun Suomi vaipuu ikuiseen lamaan.

Vierailija
14/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä tosi hirveetä, jos tää hallitus kaatuis. Sipilä on ihana ♡ Orpokin haluaa lisää mamuja ja samaan aikaan leikkauksia. On ne suloisia!

Vierailija
15/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Kike! Nyt vaan lisää loikkareita palaamaan ruotuun! Järjetön temppu oli koko uuvattien touhu! Persut saavat seuraavissa vaaleissa uuden jytkyn, tältä näyttää!

Vierailija
16/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä täydentää hallitustaan ruotsalaisilla ja/tai kristillisillä. Ainakin ruotsalaiset tulevat varmasti kun saavat Seinäjoen sotepiirin siirrettyä Vaasaan. Samalla Sinisen Unelman ministeripaikkojen määrä putoaa, vaikka heidät ostettiin juuri niillä sekä Soinin palkkioviralla.

Vierailija
17/17 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kike haistelee tuulia ja kuuntelee uusimpia kannatusmittauksia, ja haluaa edes takaisin loikkimalla vaan varmistaa kuuluvansa suositumpaan porukkaan. Veikkaan, että Kike ei enää pääse läpi seuraavissa vaaleissa.

Ihmettelinki Kikeä miksi loikkasikaan Soinin Audin takapenkkiä tukemaan, parempi näin. -