Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.is.fi/viihde/art-2000005262484.html

Tälläisiä juttuja tällä kertaa... Huh huh

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tulee kyllä väistämättä mieleen, että onko Marialla itsellä jotain isoja traumoja seksuaalisuudessaan, vai onko hänen äitinsä noudattanut vvv:n oppeja. Itse en kyllä tunne yhtäkään ihmistä, jota olisi tuolla tavalla pissatettu, mutta silti ei tällaisia ihmeellisiä traumojakaan tullut vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotenkin ajattelisi, että menisi juuri päinvastoin. Maria itse näkee pissavaipassa jonkin hirveän ongelman, vaikka pissaaminen ja erite on ihan luonnollinen asia. Neuroottinen äiti ei kestä ajatusta pissasta lapsen vaipassa, joten lapselle tulee trauma normaalin toiminnon saastaisuudesta.

Vierailija

Mitä mä just luin? Toi mehujuttu oli sairasta! Hänen suhtautuminen virtsaan on sairasta. Iloisena vaan seuraa, kun toinen juo kusta.

Vierailija

Kuulostaa ihan järkevältä. Miksi vauvan kaikkiin muihin tarpeisiin kuuluu vastata (nälkä, väsymyksen merkit, läheisyyden kaipuu, itku), mutta sitten märät vaipat ei haittaa?

Vierailija

Mä ajattelin että mikseipä tossa voisi olla perää. Ei nyt ehkä ihan noin yksi yhteen kausaalisuhdetta, mutta kummiskin. Ja tosiaan, entäs ne monet monet lapset, jotka ovat kasvaneet/kasvavat kokonaan ilman vaippoja. Miksi nykyään länsimainen lapsi tarvii vaipat jopa vielä kolmevuotiaana?

Vierailija

Tunnen yhden vvv:tä harrastaneen äidin, joka kuitenkin käytti kestovaippoja lapsillaan, joten ei kokonaan linnoittautunut kotiin lukeakseen pissahädän merkkejä vauvansa kasvoilta 24/7. Ymmärsin, että aika paljon säästi vaipoissa ja kestojen pesemisessä, kun viestintää "luki".

Mutta onhan toi Maria Nordin ehdottomasti yksi omituisimmista naisista, joita julkisuudessa on. Aika kipeetä pissattaa lasta mukiin ja sitten "unohtaa" se keskelle pöytää, ja vielä mehupurkin viereen. Mut luulis, et Reinokin ois varuillaan: mikä tahansa punainen keskellä huushollia saattaa olla Marian kuukautisverta ja mikä tahansa keltainen lapsen pissaa. Marialla nyt on vain tapana unohdella eritteitä sinne tänne :/

Tohon seksuaalisuusjuttuun en usko vähääkään, kunnon hihhulihumpuukia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mut luulis, et Reinokin ois varuillaan: mikä tahansa punainen keskellä huushollia saattaa olla Marian kuukautisverta ja mikä tahansa keltainen lapsen pissaa. Marialla nyt on vain tapana unohdella eritteitä sinne tänne :/

😂😂😂

Vierailija

"Olen itse kokeillut vvv:tä kahden lapsen kanssa ja saanut hienoja tuloksia: pissaa päälleni, teemukiin, juomalasiin, pottaan: minne milloinkin on vauvan sopivaa pissata. Parhaina päivinä vaippa ei kastu lainkaan."

Kuulostaa tosi kätevälle! Mut hei, vaippa ei kastu lainkaan!

Vierailija

Vauvan tarpeiden kuuntelu on hyvä homma. Eihän se vauva tuossa mitään opi, vaan aikuinen. Hän koppaa pissan mukiin, kun se on tullakseen. Jos tähän on haluja ja aikaa, niin mikäs siinä.

Joutavaa Maria lässytystä yhdistää tuommoinen asia seksiin. Turhan kauaskantoista ja syyllistävää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat