Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykynaisten puutarhat järkyttävässä kunnossa

Aki
21.06.2017 |

Rivarin takapihalla rehottaa metrin heinikko. Viime syksyn lehdet haravoimatta etuoven edestä. Pensasaita päässyt kuorma-auton kokoiseksi puskaksi.

Näihin olen törmännyt seurustellessa ikäisteni 25-30v naisten kanssa. Ymmärtäisin jos homma on työkaluista tai osaamisesta kiinni, mutta nihkeästi antavat miehenkään laittaa paikkoja kuntoon. Ei kiinnosta, ei kerkeä.

Tunti viikossa riittää omakotitalon pihan pitämiseen kuosissa. Rivarissa vartti. Taitaa olla asennekysymys, kasveihin en koske...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin otsikon ja ajattelin, että taas joku urpo valittaa naisten alapäistä.

Vierailija
2/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee kaiken päin vastoin kuin äitinsä. Kaiken :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään alle 30v sinkkunaista, joka asuisi rivarissa.

Vierailija
4/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan tyytyä kerrostalonaisiin. Mutta niilläkin voi olla partsilla kukkalaatikoita, joista pääset valittamaan.

Vierailija
5/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy vaan tyytyä kerrostalonaisiin. Mutta niilläkin voi olla partsilla kukkalaatikoita, joista pääset valittamaan.

Toi on vähän eri juttu. Kukkalaatikot pitää hommata itse. Nurtsi ja puskat tulee kämpän mukana. Parvekepuutarha ois kyllä niin siisti :)

Vierailija
6/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tekee kaiken päin vastoin kuin äitinsä. Kaiken :D

Jep. Koskee molempia puutarhoja.

Vierailija
7/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadissa sinkkuihmisten lantit ei ehkä ylety rivariin asti. Toista se on täällä Turussa.

Naapuri ratkaisi viherongelmat ostamalla sentilleen takapihan kokoisen trampoliinin!

Vierailija
8/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos on allergioita? Itselläni on, tänä kesänä tosi pahoja. Viime kesä oli lähes oireeton ja sain viimein kunnostettua rivarin pihani, jota naapurit oli haukkuneet kuorossa yhteen ääneen muutaman vuoden, kysymättä edes miksi ei ole hoidettu. Yksi jopa seisoi pihallani ja isoon ääneen kiljui siellä että miksi on tuokin noin ja tämä näin. Itse ei tee omalla pihallaan mitään, mies pitää aina kerjätä tekemään ilmaiseksi. Minulla ei ole ilmaista tekijää ja työttömällä ei varaa ostaa palveluja. Itse on tehtävä ja kärsittävä oireista joihin ei aina löydy apua isostakaan antihistamiinimäärästä. Nyt on oma piha siistimpi ja kauniimpi kuin kenelläkään taloyhtiössä ja nyt kateelliset vinkuu kun on sitä ja tätä kasvamassa ja kaunista on :)

Vierailija
9/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos on allergioita? Itselläni on, tänä kesänä tosi pahoja. Viime kesä oli lähes oireeton ja sain viimein kunnostettua rivarin pihani, jota naapurit oli haukkuneet kuorossa yhteen ääneen muutaman vuoden, kysymättä edes miksi ei ole hoidettu. Yksi jopa seisoi pihallani ja isoon ääneen kiljui siellä että miksi on tuokin noin ja tämä näin. Itse ei tee omalla pihallaan mitään, mies pitää aina kerjätä tekemään ilmaiseksi. Minulla ei ole ilmaista tekijää ja työttömällä ei varaa ostaa palveluja. Itse on tehtävä ja kärsittävä oireista joihin ei aina löydy apua isostakaan antihistamiinimäärästä. Nyt on oma piha siistimpi ja kauniimpi kuin kenelläkään taloyhtiössä ja nyt kateelliset vinkuu kun on sitä ja tätä kasvamassa ja kaunista on :)

Hieman ristiriitaista, että terveet pihatöihin kykenevät asuu kerrostaloissa ja allergikon pitää kärsiä kukkivan puutarhan äärellä.

Vierailija
10/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin otsikon ja ajattelin, että taas joku urpo valittaa naisten alapäistä.

Sama juttu täällä :D

Vierailija
11/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupa katsomaan mun rivarikämpän pihaa. Kyllä on viimeisen päälle laitettu. N28

Vierailija
12/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olisikin puutarha :( Vielä joku päivä! 

Vierailija
13/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadissa sinkkuihmisten lantit ei ehkä ylety rivariin asti. Toista se on täällä Turussa.

Naapuri ratkaisi viherongelmat ostamalla sentilleen takapihan kokoisen trampoliinin!

Ihan ku ei rehottais siellä alla..

Vierailija
14/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuupa katsomaan mun rivarikämpän pihaa. Kyllä on viimeisen päälle laitettu. N28

Arvostan! t. Mies 35v

Vierailija
15/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin pari kukkalaatikkoa partsilla, asun kerrostalossa. :C Jos laittaisi sinne lyhdyn, vai onko hassun näköinen näin kesällä? Ahdistaa kun näyttää niin onnettomalta!

Vierailija
16/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on meidänkin pihassa N ja M 50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan