Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän pakko olla työpaikan watsapp ryhmässä?

Vierailija
20.06.2017 |

Mä olen ihan täynnä!!!??? Meillä on pakko kaikkien olla ja puhelin tuuttaa jatkuvasti jotain sontaa!! Vapaalla, lomalla, yöllä v#ttu jotain teiniosaston drinkkikuvia. Kerran poistuin ryhmästä niin jouduin puhutteluun ja sain alisuoriutumismerkinnän kun olin osoittanut mieltäni tällä poistumisella 😅😅

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mikä pulju :D :D

Vierailija
2/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tarvitse olla, eikä kaikki olekaan. Se on välillä ihan hyvä kanava nopeaan tiedonvaihtoon, kun olemme välillä yksin töissä ja voi tulla ongelmallisia tilanteita, se vastaa joka kerkiää ja viitsii, yleensä joku kyllä auttaa. Mutta on siellä välillä ihan aivotonta läppääkin. Moni laittaa itsensä pois ryhmästä loman ajaksi. Ja mihinkään oikeaan, tärkeään tiedonvälitykseen sitä ei käytetä, siis ainoana kanavana. Vuoronvaihtoja voi kysellä ryhmässä, ei tarvitse kaikille soitella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikan wa -ryhmään sallitaan teinien bilekuvat?

Vierailija
4/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, siis missä ihmeen paikassa oikein olet töissä?? 

Vierailija
5/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vanha puhelin ilman älypuhelinominaisuuksia.

Vierailija
6/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vanhaan luuriin niin tuli se puhuttelu!!! Ja halpuuttajalla olen.

Vierailija
7/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki vanha puhelin ilman älypuhelinominaisuuksia.

Sittenhän ap vasta saisikin alisuoriutumismerkinnän.

Vierailija
8/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistä se ryhmä, eipä ainakaan öisin tarvitse sitä kuunnella jos muiden syiden takia haluat pitää äänet päällä puhelimessa. 

Vierailija
9/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista yhteisöä olekaan, mistä ei voisi itseään ulos blokata. Seuraukset sitten erikseen ja niistä me ei tiedetä.

Vierailija
10/19 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko firman vai oma puhelin? Jos oma, niin eipä työnantaja mahda asialle mitään jos ei käytä sitä ryhmää.

Vierailija
11/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
12/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan täynnä!!!??? Meillä on pakko kaikkien olla ja puhelin tuuttaa jatkuvasti jotain sontaa!! Vapaalla, lomalla, yöllä v#ttu jotain teiniosaston drinkkikuvia. Kerran poistuin ryhmästä niin jouduin puhutteluun ja sain alisuoriutumismerkinnän kun olin osoittanut mieltäni tällä poistumisella 😅😅

Kuulostaa eniromaiselta

Vierailija
13/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös ja painostetaan oikein kovasti käyttämään. Mulla on se mykistettynä, mutta eipä se auta kun saapuneet viestit näkyy silti. Loman ajaksi poistun aina ryhmästä. Onhan tuo kätevä, kun tavoittaa kaikki samalla kertaa. Mutta menee liikaa yksityiselämään ja vapaa-ajalle. Meillä ollaan moneen kertaan sovittu, että vain tärkeät ja kiireelliset asiat. Mutta silti jotkut torvelot laittavat muutenvaan viestejä tai laittavat jollekin yhdelle ihmiselle kohdennettuja viestejä häiriten kaikkia. Esimieskin laittaa myöhään illalla viestejä sinne. Tää työpaikka menee muutenkin liikaa vapaa-ajalle, vaikkei kyse edes ole mistään huipputärkeästä työstä, jossa oltaisiin korvaamattomia.

Vierailija
14/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa työporukka on kaikenmaailman ryhmissä, paitsi minä. Sitten ne tutkii sitä töissä ja vapaalla. Itsellä ei kiinnosta. Siellä päivitellään kuulemma myös yölläkin ja jotkut valittaa, ettei ne saa nukuttua, kun puhelin piippaa. Ei mulla ainakaan vapaalla kiinnosta mitä töissä tapahtuu.

Vierailija
15/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisuoriutumismerkintä??

Vierailija
16/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisuoriutumismerkinnän? Minäkin haluan tietää, missä työpaikassa sellaisia jaetaan.

Työpaikan wa:ssa en ole minä henkilökohtaisesti vaan työpuhelimeni. Eikä sitä käytetä kuin työasioissa,aikuiset ihmiset. Työpuhelin ei muutenkaan ole yöllä sängyn vieressä vaan jossakin sellaisessa paikassa,että ei kuulu piippaukset.

Vierailija
17/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että jaksaminen on koetuksella, jos työpaikan whatsapp-ryhmässä notkutaan yöt läpeensä. Siellä koko yksikkö valvoo yöt whatsappissa ja aamupalaverissa itketään, kun yöllä ei nukuttu silmäystäkään ja koirakin piti aamuvarhain kusettaa. Whatsappissa voi myös kivasti nolata itsensä ja kännissä avautua ihastukselleen parin drinkkikuvan saattelemana. Ihanan nuorekasta.

Vierailija
18/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha,

Edellisessä työpaikassa väittelin HR:n kanssa pitkään, kun en halunnut whataspp ryhmään millään "Nyt hei *** vähän ryhmähenkeä haloo". Joo, mutta kun puhelin oli oma, ei työpuhelin, eikä mua kiinnostanut pätkän vertaa mitkään drinkkikuvat tai afterworkit tai mitkään feikki tsemppiviestit.. En siis suostunut liittymään ryhmään, ja sen jälkeen alettiinkin hylkimään, koska en halua kuulua porukkaan (y).

Tässä toisessa työssä, mulle kerrottiin vasta n. puolen vuoden jälkeen että on ryhmä ja lisättiin automaattisesti ja varsinkin silloin piippaa jatkuvasti puhelin, kun on bileet käynnissä. Arghh

terveisin,

tylsä(kö)

Vierailija
19/19 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakollista meillä. Vaadi työsuhdepuhelin jos kerran on niin tärkeetä olla vapaa-ajalla työporukan tavoitettavissa.