Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kirjoittaa kirjeen jollekin Suomen vankilassa olevalle?

Vierailija
20.06.2017 |

Ihan vaan piristääkseni. En tunne ketään sellaista enkä hae mitään parisuhdetta tms. todellakaan, ajattelin vaan tehdä hyvän teon ja piristää itseänikin samalla kirjoittamalla kirjeen. Onko olemassa mitään vankiloiden kirjeenvaihtoilmoituksia tms. enää nykyään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia ei minulle kuulu, mutta en suosittele. Tyypistä, jolle kirjoitat, et voi koskaan tietää, nyt tai tulevaisuudessa. Hyvän työn voit tehdä vaikka vanhusten parissa. Itse kuitenkin valitset, mutta kehoitan miettimään vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka asia ei minulle kuulu, mutta en suosittele. Tyypistä, jolle kirjoitat, et voi koskaan tietää, nyt tai tulevaisuudessa. Hyvän työn voit tehdä vaikka vanhusten parissa. Itse kuitenkin valitset, mutta kehoitan miettimään vakavasti.

Mitä haittaa siitä kenellekään on, jos joku haluaa kirjoittaa vankilassa olevalle?

Vierailija
4/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä kenellekään on, jos joku haluaa kirjoittaa vankilassa olevalle?

Et kuitenkaan malta olla pistämättä nimeäsi, osoitettasi ja pankkitunnuksiasi siihen kirjeeseen.

Vierailija
5/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, ei kai siellä vankilassa ketään ole, lienevät kesälomilla.

Vierailija
6/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt välttämättä haluat kirjoittaa vangille, kirjoita yhdysvaltalaiselle vangille. On pienempi mahdollisuus, että tyyppi etsii sut käsiinsä. USA:n vankiloissa on aika lailla karummat olot kuin täällä, joten kirjeesi saattaa ilahduttaa paljonkin. Lisäksi saat harjoitella englantia.

Vierailija
7/7 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt välttämättä haluat kirjoittaa vangille, kirjoita yhdysvaltalaiselle vangille. On pienempi mahdollisuus, että tyyppi etsii sut käsiinsä. USA:n vankiloissa on aika lailla karummat olot kuin täällä, joten kirjeesi saattaa ilahduttaa paljonkin. Lisäksi saat harjoitella englantia.

OJ Simpson?

https://www.msn.com/en-in/news/photos/the-most-famous-prisoners/ss-BBvW…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän