Tunnetko ketään 24.6. tai 12.12. syntynyttä? Kuvaile näiden henkilöiden luonnetta...
Kommentit (9)
24.6 syntynyt, aivan järkyttävän hankala ihminen. Kaiken pitää mennä kuten hän tahtoo, todella lapsellinen ja manipuloiva. Lukeutuu kirkkaasti top 3 kamalimpiin ihmisiin, joita tiedän.
12.12 syntynyt komea ja todella symppis mies. Oikea menestystarina entisestä hunsvotista, joka otti itseään niskasta kiinni ja pisti elämänsä raiteilleen. Oli ilo seurata tätä elämänmuutosta.
24.6. Minun isoveli.
Temperamenttinen, mahtava huumorintaju. Oikeudenmukainen. Rakastaa lapsia ja koiria. Varsinkin nuorempana ehkä vähän liiankin spontaani. Uskollinen. Mahdottoman kiltti.
No toinen tietysti valon lapsi ja toinen pimeyden, vai mitä tässä nyt ajettiin takaa?
Itse olen syntynyt 13.12. eli ihan lähellä kahdettatoista. Äkkipikainen luonne, lojaali ystäville ja läheisille. Rehellinen ja suora. Aika hiljainen isossa joukossa mutta kaveripiirissä keskipiste. Porukan pelle 😊
12.12. syntynyt mies osoitti minulle mitä on pahuus, itsekkyys, julmuus, täydellinen empatiakyvyttömyys, väkivalta, hajottaminen ja hallinta.
Toivon, etten koskaan olisi tavannut häntä. JP
Mää olen kans 24.6. Toivottavasti en oo toi kakkosessa kuvattu!
Vierailija kirjoitti:
Mää olen kans 24.6. Toivottavasti en oo toi kakkosessa kuvattu!
En usko, erilainen kirjoitustyyli =)
-2
24.6 syntynyt on sosiaalinen, rohkea, itsepäinen, kiltti ja hellyyden kipeä. Kyse on kissastani.;)