Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lapsia ja olette " vaihtaneet" 3,4 tai 5 vuorotyöstä päivätyöhön

29.03.2006 |

niin onko muutos ollut kuinka suuri? Olen tosiaan vuorojen takia aika väsynyt ja koitan aktiivisesti hakea päivätöitä. Nyt lapsilla on lyhyet hoitopäivät mutta itse on jaksa mitään. Eli oliko muutos kuitenkin positiivinen vaikka hoitopäivät pitenivät ja muuttuivat jokapäiväisiksi, vai " luulenko" vaan elämän laadun paranevan sillä että vaihtaisin päivätyöhön!? (jos sellaista nyt jostain edes saan, tuntuu oleban kovin vaikeaa)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin äitiyslomalle 4-vuorotyöstä. Mieheni tekee samoin 4-vuoro. Hoitovapaan alkaessa ilmoitin, työpaikkaani, etten aio enään palata sinne. Syynä 3 lasta josta kaksi tosi pientä ja yksi koululainen, miehen kanssa eri vuoroissa, tavattiin sunnuntaisin.

Elämässä pitää olla muutakin ajattelin. Hoitovapaalla olin reilut 1,5 vuotta kunnes pääsin vähän kuin " keittiön" oven kautta sisälle nykyiseen työhöni päivään. Eli teen normaalia työaikaa 8-16 liukuma varoilla 7-9 tai 15-17.

Olen todella onnellinen asiasta. Lapsilla on normaali hoitopäivä ja itse jaksan huomattavasti paremmin iltaisin kun silloin kuin olin vuoroissa.

Olen ainakin tyytyväinen työpaikkaani ja työaikaani. Suosittelen päivätyötä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi