Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapäässä mustia pilkkuja

Eikiva
19.06.2017 |

Huomasin suihkussa ollessani, että alapäässäni oli joku patti ja sen vieressä musta pieni pilkku. Pilkkuja oli myös enemmän. Mutta vain muutamia. Ne näytti ihan isoilta mustapäiltä, joten kokeilin voiko niitä puristaa. Puristaminen onnistui ja se näytti samalta kuin mustapäästä tuleva, mutta se oli kovempaa. Pitääkö huolestua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikiva kirjoitti:

Huomasin suihkussa ollessani, että alapäässäni oli joku patti ja sen vieressä musta pieni pilkku. Pilkkuja oli myös enemmän. Mutta vain muutamia. Ne näytti ihan isoilta mustapäiltä, joten kokeilin voiko niitä puristaa. Puristaminen onnistui ja se näytti samalta kuin mustapäästä tuleva, mutta se oli kovempaa. Pitääkö huolestua?

Oli joskus teininä. Luulen et huono hygienia syynä kun pelkäsin käydä menkkojen aikana suihkus. Katosivat itsestään. Pesua vaan sille alueelle.

Vierailija
2/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikiva kirjoitti:

Oli joskus teininä. Luulen et huono hygienia syynä kun pelkäsin käydä menkkojen aikana suihkus. Katosivat itsestään. Pesua vaan sille alueelle.

Käyn joka päivä suihkussa pesemässä alueen. Kun on menkat niin jopa kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikiva kirjoitti:

Käyn joka päivä suihkussa pesemässä alueen. Kun on menkat niin jopa kahdesti.

Mutta kiitos vastauksestasi. Eiköhän ne häviä ajan saatossa itsestään

Vierailija
4/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pieniä suonikohjuja. Mulle tuli raskauden aikana.

Vierailija
5/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta?

Vierailija
6/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun alapäähän kertyy vähän talia ihohuokosiin. Ei niin, et finneiksi asti voisi sanoa, mutta puristamalla tulee pieni määrä ulos. Varmaan sullakin ihan perinteisiä mustapäitä vaan, ei sen vakavampaa!

Vierailija
7/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvatko ne mustat pisteet?

Vierailija
8/10 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut, että niitä tulee vanhoille eukoille, olen itse 74 vee ja minulla on ihan äskettäin ilmestynyt genitaalialueelle.

Vierailija
9/10 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia? Ne on ihan litteitä, voi näkyä musta piste, jos kynnellä raappaiset, lähtee kiekkona.

Vierailija
10/10 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutiaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän