Aikuinen nainen illuusio? -Sinkkumies
Erään filosofin esittämänä. Mitä olette itse mieltä?
Kommentit (9)
Miten "aikuinen" nainen voit määrittää itsesi?
Asiallisia kysymyksiä rakkaudellla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hä? Voitko avata vähän.
Mietin samaa itse ja monesti usein olen kuullut tämän naisten omasta suusta. Siitä syy. Ehkä kyseessä on ollut joku muutos tai transformaatio "parempaan", josku ehkä jotain muuta, joka ei välttämättä ole totta.
Sinkkumies
Oletko sinä kokenut muutoksia, minkälaisia, ja miten olet ne kokenut?
Voiko nainen koskaan kasvaa yhtä suureksi ajattelijaksi kuin mies?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Voitko avata vähän.
Mietin samaa itse ja monesti usein olen kuullut tämän naisten omasta suusta. Siitä syy. Ehkä kyseessä on ollut joku muutos tai transformaatio "parempaan", josku ehkä jotain muuta, joka ei välttämättä ole totta.
Sinkkumies
En ymmärrä yhtään mitä selität eli jätän tämän ketjun tähän.
Eiköhän aikuinen nainen voi määrittää itseään monella tavalla. Jollekin aikuisuutta voi olla äänestäminen, toiselle kotoa pois muuttaminen, opiskeleminen, valmistuminen, ensimmäinen oma omistusasunto, vakaa parisuhde, äitiys, työssä menestyminen, harrastuksissa kehittyminen, itsestään huolta pitäminen, vapauden ja vastuun tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Voitko avata vähän.
Sinkkumies
En ymmärrä yhtään mitä selität eli jätän tämän ketjun tähän.
Aikuinen nainen kertoo usein asioita mitä ei aikaisemmin ymmärtänyt. Ei kannata suuttua, rakkaudella Sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aikuinen nainen voi määrittää itseään monella tavalla. Jollekin aikuisuutta voi olla äänestäminen, toiselle kotoa pois muuttaminen, opiskeleminen, valmistuminen, ensimmäinen oma omistusasunto, vakaa parisuhde, äitiys, työssä menestyminen, harrastuksissa kehittyminen, itsestään huolta pitäminen, vapauden ja vastuun tasapaino.
Kiitos viisaudestasi. Luettelet juuri sen vastakohtia.. tulkittavaksi jää miksi, miten, ja koska, sekä tietenkin Sinkkumies.
Ystävällisesti, Sinkkumies
Hä? Voitko avata vähän.