Saat esittää yhden toivomuksen. Toive toteutuu. Mikä olisi toiveesi?
Kommentit (29)
Että saisin nyt vaikka 14 miljoonaa euroa. Tai siis, jonkun käsittämättömän ison summan rahaa.
Ottaisin loparit, matkustaisin usein käymään sukulaisten luona, viettäisin paljon aikaa isovanhempien kanssa, matkustelisin, ostaisin oman kodin ja loma-asunnon, maksaisin vanhempien velat ja auttaisin veljen jaloilleen näin aluksi.
Että minua rakastettaisiin aidosti ja vilpittömästi.
Haluaisin Trumpin varallisuuden, mutten ulkonäköä.
Toivoisin että mitään sairauksia ei olisi olemassa, ei fyysisiä eikä psyykkisiä.
Jos nyt en vastaa maailman rauhaa, niin omat velkani pois..
Saisin elämäni rakkauden ja eläisimme onnellisina toivottavasti pitkän elämämme loppuun. 💙 Kaukana kavala maailma.
P.S. Sodat ei valitettavasti tule loppumaan, vaan pahemmaksi käy meno, etenkin kun luonnonvarat ehtyvät ja osa maapallosta tulee asuinkelvottomaksi (ilmastopakolaiset).
Että lapsestani tulisi vastuuntuntoinen aikuinen.
Toivoisin ehkä maailmanlaajuista herätystä.
Vierailija kirjoitti:
Että saisin nyt vaikka 14 miljoonaa euroa. Tai siis, jonkun käsittämättömän ison summan rahaa.
Ottaisin loparit, matkustaisin usein käymään sukulaisten luona, viettäisin paljon aikaa isovanhempien kanssa, matkustelisin, ostaisin oman kodin ja loma-asunnon, maksaisin vanhempien velat ja auttaisin veljen jaloilleen näin aluksi.
Tämä.
4 vuoden lapsettomuuden jälkeen toivon, että tämä hoito toisi meille lapsen.
Toivon ettei Halla-ahoa koskaan valita eduskuntaan. Se olisi sivistyksen mitta
Olen itsekkäämpi kuin ap: haluan, että minun ja mieheni lapsi on terve. All I want.