Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kasvattaa itseluottamusta?

Vierailija
19.06.2017 |

Millä tavoin te muut tsemppaatte itseänne ? Minä vertailen liikaa itseäni muihin:( Ajattelen kaikissa asioissa olevani huonompi kuin muut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tsempata. Lopetin vain vertailun.

On mulla kauniit silmät jos ei muuta.

Vierailija
2/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta meikkaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ainoastana faktaa, että suurin osa ihmisistä on huonompia kuin jotkut muut.

Eihän juoksukilpailussakaan kaikki sijoitu ensimmäisiksi. Vain yksi on paras. Viimeinen on huonoin.

Jotenkin ihmisiltä on kadonnut realiteetit näissä asioissa ja kaikkialla on vaan jotai itsetunto-höpötystä. Itsetunto on sitä, että voi myöntää olevansa huonompi kuin muut jos näin faktuaalisesti on.

Vierailija
4/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteenasettelulla Ja harjoittelulla.

Minä siis mietin ensin, missä haluaisin olla hyvä tai parempi ja kunka hyvä. Sitten harjoittelen, kunnes olen.

Huomaa,että tässä pitää verrata itseään tavoitteeseen, ei muihin ihmisiin. Pitäää myös sietää sitä, että ei ole niin hyvä kuin toivoisi, ja pitää nähdä se, että koko ajan kuitenkin tulee lähemmäs tavoitetta, siis edistyy suhteessa siihen, mitä joskus oli. Yhden tavoitteen saavutettuaan ottaa sitten toisen, joka voi olla eteenpäin meno tai tilanteen ylläpito tai joku ihan uusi asia.

Vierailija
5/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkarien nuorisosiipi taas vauhdissa. Älä välitä, ap.

Etsiydy niiden ihmisten seurasn, jotka näkevät hyvyytesi, kauneutesi, arvosi. Vältä niitä ankeuttajia.

Vierailija
6/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ainoastana faktaa, että suurin osa ihmisistä on huonompia kuin jotkut muut.

Eihän juoksukilpailussakaan kaikki sijoitu ensimmäisiksi. Vain yksi on paras. Viimeinen on huonoin.

Jotenkin ihmisiltä on kadonnut realiteetit näissä asioissa ja kaikkialla on vaan jotai itsetunto-höpötystä. Itsetunto on sitä, että voi myöntää olevansa huonompi kuin muut jos näin faktuaalisesti on.

Sehän on päivänselvää, että joku on jossain parempi, joku hieman huonompi. Mutta varmaan tarkoitettiin sitä, miten olla välittämättä siitä, eikä aina vain vertailla itseä muihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi