Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet jollekin kateellinen ?

Vierailija
19.06.2017 |

Niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.Miksi pitäisi olla?

Mitä sä saat tästä trollaamisesta? Niin?

Vierailija
2/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kultalusikka suussa syntyneille, joiden ei ole tarvinnut laittaa tikkua ristiin omaisuutensa eteen. Olen kateellinen mielenterveysongelmista kärsimättömille, jotka ovat oikeasti niin tietämättömiä asiasta, että voivat kokea masennuksen olevan vain laiskuutta.

Siitä en ole kateellinen, että molemmissa edellä mainituissa esiintyy kokemuksen puutteesta johtuvaa yleistämistä ja typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä trollaus? Pitääkö ensimmäisenä heti hyökätä,jos jotain kirjoittaa? Jos kirjoittamiseni noin kovasti ahdistaa sinua,niin mene hakemaan itsellesi apua. Kai täällä ihminen saa tehdä aloituksia .

Vierailija
4/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen nyt ainakin:

- äideille joilla tyttölapsia (olen poikien äiti)

- pitkille, hoikille ja kauniille naisille (olen lyhyt ja pulska)

- naisille jotka onnistuvat yhdistämään perheen ja uran luontevasti (en onnistunut)

jnejne onhan näitä...

Vierailija
5/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää olla kateellinen jos itselläsikin on lapsia. Moni ei niitä saa vaikka kovasti toivoo.

Vierailija
6/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille joilla on itseään nuorempi, komea, ihana mies!

Vierailija
7/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille siitä, että he saavat aina halutessaan seksiä

Vierailija
8/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerää olla kateellinen jos itselläsikin on lapsia. Moni ei niitä saa vaikka kovasti toivoo.

Tiedetään. Kateus ei ole mitenkään rationaalinen tunne. Sitä voi ainakin yrittää työstää tunnustamalla sen itselleen ja muillekin.

jatkan vielä listaa:

- kateellinen naisille joiden miehet osaavat laittaa ruokaa ja muutenkin tekevät kotitöitä.

t. se poikien äiti

Vierailija
9/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän välillä ketuttaa nämä kultalusikka suussa syntyneet.... Kun kaikki on valmiina.

Vierailija
10/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä trollaus? Pitääkö ensimmäisenä heti hyökätä,jos jotain kirjoittaa? Jos kirjoittamiseni noin kovasti ahdistaa sinua,niin mene hakemaan itsellesi apua. Kai täällä ihminen saa tehdä aloituksia .

Ohiksena... Opettele tekemään asiallisia aloituksia tuollaisten aggressiivisten paskojen sijasta.

Vierailija
11/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi *eekerit olivat kateellisia valkoihoisille, kun heillä ei ollut samoja oikeuksia ja mahdollisuuksia?

Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo vs. kateuskortti.

:)

Vierailija
12/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä kateutta vai pientä harmitusta, mutta ihmisille jokta saavat itsensä urheilemalla tosi hyvään kuntoon ja omaavat terveet ruokailutavat. Myöskin se, että jotkut ihmiset eivät ymmärrä kuinka onnekkaita ovat kun omaavat normaalin terveen vartalon ilman kipuja ja lääkärinmääräämää hoitoa. Myöskin vähän pyöreämmille ihmisille olen kateellinen näin luuviuluna kun näyttävät minun silmissäni suorastaan terveiltä normaalipainoisilta vaikka heidän mielestään varmaan ajattelevat olevansa lihavia.

Vierailija
13/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena... Opettele tekemään asiallisia aloituksia tuollaisten aggressiivisten paskojen sijasta.

Öö :D pitäiskö sun mennä vaikka ulos tuulettumaan ja lopettaa se raivoaminen täällä. Jos mä haluan kysyä ihmisiltä jotain,niin mulla on siihen oikeus. Ei kukaan sua pakota lukemaan mun aloituksia täällä.

Aika käsittämätöntä,että yhtäkkiä tuut hyökkäämään tolleen . En tiedä mikä sulla on ongelmana nyt?! Ei mun käsittääkseni tarvitse sulta kysyä lupaa siihen,saanko kysyä ihmisten henkilökohtaisia kokemuksia.

Vierailija
14/14 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään. Teen elämästäni omannäköisen eläköön muut omalla tavallaan ja toiveidensa mukaan. :) olen onnellinen heidän puolestaan.