Miksi mun iho on ylähuulen yläpuolella tummempi kuin muualla kasvoissa?
Näyttää siltä kuin olisi viikset, vaikka ei ole edes pieniä haituvia karvoja. Olen siis nainen.
Kommentit (14)
Sulle on varmaan tulossa viikset, jotka ponnahtavat kohta näkyviin. Muitakin muutoksia on luvassa, pikkuhiljaa muutut mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on varmaan tulossa viikset, jotka ponnahtavat kohta näkyviin. Muitakin muutoksia on luvassa, pikkuhiljaa muutut mieheksi.
Kyllä ja viiksien jälkeen ilmestyvätkin munakarvat.
hormonaalinen ehkäisy -> siitä seuraa pigmenttiviikset
Kiitos ensimmäiselle asialliselle vastaajalle. Ap
Juu, pigmenttiviikset. Ne saa peitettyä Joe Blascon Brown Neutralizer -peitevoiteella. Itse laitan alle puuterimaista meikkivoidepuuteria, ja sen päälle sitten tuota Blascoa. Toinen vaihtoehto on apteekissa myytävä Vichyn Dermablend-peitepuikko.
Oletko juuri synnyttänyt? Imetätkö? Sain vauvan ensimmäisenä kesänä järkyttävät pigmenttiviikset auringosta. Seuraavana vuonna laitoin varmuuden vuoksi spf50 aurinkorasvaa ylähuulelle eikä viiksiä tullut. Tänä vuonna näyttää siltä ettei rasvan kanssa tarvitsisi olla niin tarkka.
Maksaläiskää? Mulle tuli isot läiskät kasvoihin jo 30v kun lopetin e-pillerit.
Mäkin sain jäätävät läiskät otsaan kun käytin e-pillereitä, pysyväksi riesaksi ovat jääneet vaikka olenkin onnistunut jonkin verran niitä vaalentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sais nauraa, mutta tälle nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, pigmenttiviikset. Ne saa peitettyä Joe Blascon Brown Neutralizer -peitevoiteella. Itse laitan alle puuterimaista meikkivoidepuuteria, ja sen päälle sitten tuota Blascoa. Toinen vaihtoehto on apteekissa myytävä Vichyn Dermablend-peitepuikko.
Suuri kiitos sinulle tuotesuosituksista! Ap
Sama juttu Itselläni, valitettavasti. Suosittelen sinkkiä sisältäviä aurinkovoiteuta. Mitkään tavalliset markettiaurinkorasvat ei auta, vaikka olisi suojakerroin 50+. Kannattaa lukea näistä lisää; fysikaaliset aurinkosuojat.
Tarkoittaako aloittaja sellaista luonnon tekemää huultenrajausta?
Hyperpigmentaatiota
http://www.kauneusjaterveys.fi/kauneus-tyyli/iho-vartalo/tahdot-eroon-p…