Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen oman huoneen. Minulla on yhteinen kaksi vuotta nuoremman siskoni kanssa, pikkuveljellä (8v) oma huone. Apuaa!!

Vierailija
18.06.2017 |

Tarvitsen oman huoneen mutta en saa. Minulla ja pikkusiskollani on yhteinen huone pikkuveljelläni on oma, joka on kahdeksan vuotias. Tarvitsen omaa rauhaa. Yritän selittää äidille ja isälle asiasta mutta siitä tulee vain riita. Olen jo huomannut itsessäni jonkun verran murrosiän merkkejä, ja haluaisin sen takia yksityisyyttä omille jutuilleni. En ikinä voi tuoda kavereita kylään kun pikkusisko on kotona ja huutaa ja ärsyttää tahalleen. Nolottaa tuoda kavereita ja he sanovatkin että miksi jaan siskoni kanssa huoneen? Haluaisin valvoa pidempään (menen nukkumaan 8)mutta jos yritänkin, pikkusisko valittaa vanhemilleni että en anna nukkua. Tarvitsen apua!! Olen 11-vuotias tyttö☺️

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet se jankuttaja jonka mielestä kaikilla lapsilla tulee olla oma huone ja lapsiluku pitää määrittää sen mukaan.

Vierailija
2/2 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ylimääräisiä huoneita? Vai pitäisikö muuttaa?

Aika iso juttu, jos koko perheen pitäisi liikkua jotta sinä saat tahtosi läpi. Oletko valmis karsimaan menoistasi/viikkorahasta, jotta vanhemmat saisivat maksettua uuden isomman ja kalliimman kodin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi