Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silitysraudan ostaminen

Vierailija
18.06.2017 |

Olen ostamassa silitysrautaa ja mietin kun niitä on kaupoissa niin monenlaisia ja monen hintaisia. Pärjääkö pelkällä parinkympin perusmallilla vai kannattaako panostaa vähän hintavampaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up..

Vierailija
2/4 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin sellainen noin 70e maksavan höyrysilitysraudan joka sammuu itsestään vaikka töpseli on seinässä. Ihan vain siksi, koska minulta jää AINA rauta päälle, enkä halua tulipaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vähän parempi! Minulla on nyt muutaman vuoden ollut painehöyryrauta. Varmaan väärin tuo nimi, mutta semmoinen, jossa on lattialla säiliö, johon tulee vesi, säiliöstä virtajohto ja säiliöstä letku silitysrautaan, josta painikkeella tulee paineella höyryä. Pystyy silittämään myös pystysuoria juttuja, esim. verhoja, jotka on paikoillaan, tai oikomaan vaatteita, esim. takkeja yms.. Eli ei siis niin, että lämmintä höyryä tulee, kun rauta on alaspäin. Prässäämisessä tehokas. Oisko maksanu jotain 150€. En vaihtais millän pois ja tavallinen höyryrauta tuntuu tehottomalta!

Vierailija
4/4 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ostin vuosi sitten Lidlistä, olen ollut tyytyväinen. Rautaa voi käyttää ilman johtoakin, tämä oli minulle tärkeä valintakriteeri. Hinta 30€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi