Paras eläinlääkäri Turussa?
Tuoreita kokemuksia kaivattaisiin Turun eläinlääkäreistä? Missä itse käytte koiranne (tai muun lemmikkinne ) kanssa ja onko joistain paikoista huonoja kokemuksia? Erityisesti lähiaikojen kokemuksia kaipaisin kun tuntuu että eläinlääkäreiden nimet ja henkilökunta vaihtuu puolen vuoden välein.
Mikä mielestänne on laadukkain eläinlääkäri ja missä osaavimmat lääkärit ja laitteet käytössä?
Hinnalla ei ole väliä.
Kommentit (17)
Eläinsairaala Turku ja Pet Vet ovat olleet hyviä.
Pet Vet on erinomainen. Välittävät eläimistä aidosti.
Höpö höpö. Pet Vet on kallis paikka ja liikaa kokemattomia eläunlääkäreitä.
Toinen huono paikka on Evidensia
Olen käynyt tässä 20 vuoden aikana suurimman osan läpi ja kukaan ei ole vakuuttanut. Hoidon ja palveluntaso on todella vaihteleva ja monessa paikassa henkilökunta vaihtuu tiuhaan. Hintahaitarit jäätävät, kannattaa miettiä haluaako maksaa 200e extraa vain sen takia kun lääkäri on mukava, yhtä hyvän hoidon voi saada muuallakin vaikka lääkäri olisi nihkeä. Esim pet vet on tosi kallis.
Koira-kissaklinikka ja Raision Evidensia ovat omat suosikkipaikkani parinkymmenen vuoden käyttökokemuksella.
Mulla on hiukan huonoja kokemuksia koira-kissaklinikasta. Tuntuu, että ovat usein myöhässä aikataulusta, kerran jopa 45 minuuttia ( hätätapauksillehan ei tietenkään mitään voi, jos siitä oli kyse ) ja olen joutunut asioimaan englanniksi siellä ja tuntuu, että väillä on hiukan rahastuksen makua.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen petvetiin, jonne vaihdoin uuden lemmikin kanssa, mutta katsotaan miten käy jatkossa.
Jos kanispesialisyia kaipaa niin evdlttomasti Rosa Jolma. On taas palannut Suomeen. Ihan vaan tiedoksi kanin omistajille :)
I have had a horrible experience in Evidensia Turku clinic! My dog had an appointment for vaccination and the vet was afraid of dogs! She told me to hold the dog tightly to not to bite her, then the dog was stressed and she couldn't inject. She put muzzle on my dog's mouth and 2 nurses came to hold the small dog for subcutaneous injection! (this type of injection is not painful so normally the animals don't react) They caused a lot of pain and stress for the poor dog and at the end wanted to charge me extra because she couldn't inject the first shot so they had to open a new batch of vaccine!
Shame on Evidensia!
PetVetin Tuomas ja Elina Illukka on mun valintani jos jotain vaativampaa kirurgista hoitoa tarvitaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiukan huonoja kokemuksia koira-kissaklinikasta. Tuntuu, että ovat usein myöhässä aikataulusta, kerran jopa 45 minuuttia ( hätätapauksillehan ei tietenkään mitään voi, jos siitä oli kyse ) ja olen joutunut asioimaan englanniksi siellä ja tuntuu, että väillä on hiukan rahastuksen makua.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen petvetiin, jonne vaihdoin uuden lemmikin kanssa, mutta katsotaan miten käy jatkossa.
Joo hätätapauksia tosiaan sattuu. Mullakin viime viikolla tämmöinen, kun piti pidempään vatsaa poteneen koiran kanssa käydä normi vastaanotolla mutta koira oli niin kuivunut että täytyikin laittaa tippaan saamaan nestettä, ja siinähän menee vähän aikaa.
Akuuteissa tapauksissa saatu hyvä ensiapu Evidensiasra (Raisio). Mutta vaivat, jotka vaativat enemmän selvittelyä, jääneet jotenkin kesken. Ihmettelen mm. sitä, miksi närästyksestä jo pitkään kärsineelle koiralle määrätään ruuaksi rasvaista nappulaa. Kallis paikka, mutta mitä ei tekisi saadakseen lemmikin kuntoon. Mistähän löytyisi parhaat erikoislääkärit esim. eläinten sisätauteihin?
Koirakissaklinikan Johanna Koponen, oikeasti kiinnostunut asiakkaistaan ja kehittää ammattitaitoaan. Ainut ongelma on ettei klinikan eläinlääkäriä yleensä saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Koirakissaklinikan Johanna Koponen, oikeasti kiinnostunut asiakkaistaan ja kehittää ammattitaitoaan. Ainut ongelma on ettei klinikan eläinlääkäriä yleensä saa valita.
Hyvä jos näin on nykyään. Valitettavasti taisi olla aika kokematon vielä 8 vuotta sitten. Oli ystävällinen, kuten muutenkin kaikki ko. klinikalla. Valitettavasti teki kuitenkin väärän diagnoosin.
Kissan omistajana kaipaisin kipeästi tietoa, missä on kissaystävällinen klinikka Turun lähialueella? On todella epämiellyttävää, kun klinikoilla jo ovella on vastassa koiran utelias kuono, kun tulen kissan kuljetusboxia kantaen sisälle. Valitettavasti koiran omistajat eivät ymmärrä aina pitää lemmikkiään "kurissa", vaan päästävät koiransa haistelemaan. Kissat stressaavat tyypillisesti muutenkin eläinlääkärillä, joten olisi hienoa päästä sellaiseen paikkaan, missä kissat huomioitaisiin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
PetVetin Tuomas ja Elina Illukka on mun valintani jos jotain vaativampaa kirurgista hoitoa tarvitaan ainakin.
No Tuomas joo, jos vielä jotakin tekee.
Omaeläin klinikka on ainakin surkea. Siellä Biltemasta ostetuilla vehkeillä hoidetaan eläimiä.