Olenpa onnekas; mun exällä on maailman paras uusi vaimo!
Ottaa lapset huomioon, lapset tykkää hänestä valtavasti, on joustava ja kaikin puolin lämmin ihminen! Kiitokset hänelle!
Kommentit (11)
Taitavat nauttia vain toisistaan silloin kun ovat ilman lapsia.:)
Olen iloinen teidän puolesta! Piristi!
Näitä on kiva lukea. Kerro tämä tosiaan exän uudelle puolisolle. Tämänkaltaista pientäsuurta arjen myönteisyyttä ja kiitollisuutta tarvitaan ehdottomasti tähän maahan ja maailmaan lisää
Olethan sinäkin huipputyyppi ja siksi sinuunkin on exä aikoinaan rakastunut. Valitettavasti, hyvätkin tyypit eroavat joskus. Eli ei se uusperhe -kuvio ole aina häpeä tai huonoutta!
Muista exäsi nykyistä joskus ja "selän takana" annettu kehu toimii myös hyvin:-)
On oikein kiva ex-vaimo, joka hoitaa lapset hyvin ja suhtautuu meidän uusperheeseen kivasti!Hänen uusi miehensä on myös ihan hyvä tyyppi.
Tulemme naiset paremmin keskenämme toimeen kuin mieheni ja hänen ex-vaimonsa.
mutta sitten ne erosivat :(
Yritin kyllä puhua exästä kaikkea hyvää, mutta ei auttanut.
Toisaalta sen naisen kannalta hyvä, ettei jäänyt roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta meidän lapsien kannalta huonompi juttu, ei ole isästä huolehtimaan lapsista enää.
Ottaa lapset huomioon, lapset tykkää hänestä valtavasti, on joustava ja kaikin puolin lämmin ihminen! Kiitokset hänelle!
Menkääs nyt miehet muualle provoilemaan. Ei kukaan nainen voi ajatella ketään ennen itseään. Ei edes lapsia.
Minun eksän vaimo on ainakin niin olevinaan täydellinen äiti että oikein oksettaa se lehmä.
jos sunkin asenne on toi :D
Et vaikuta hirveen rakastettavalta nyxältä..
Olethan kertonut tämän saman myös exäsi uudelle vaimolle?
Ex:n vaimo on ihan huipputyyppi ja tulemme oikein hyvin juttuun ;) Itsellä siis ex:n kanssa yksi lapsi ja uudella kaksi lasta...
silloinhan ne ongelmat yleensä alkaa, kun tulee uusia lapsia...